Jump to content

Goed daten?


Jinferno

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben hier nieuw op dit forum en heb daarom al een paar vraagjes. Het gaat hem hier om de functie 'Daten' dat je in GTA IV kan doen. Ook nog een bug omtrend de verschillende keuzes van uitgaansmogelelijkheden. :)

Vraag 1:

De laatste tijd probeer ik nog veel te daten met vrouwen omdat je er volgens verschillende sites voordelen uit kan halen. Ik zit nu al zo'n beetje aan het einde van mijn spel en date nogal veel met Kate. Ik probeer er altijd het beste van te maken en ga naar een bar en restaurant etc. Mss heeft het iets te maken dat ik maar 1 iets doe per date? Mijn relatie met Kate zit nu ongeveer op 86%. Is dat al genoeg om seks te hebben? Ik probeer altijd na mn date om in haar huis binnen te gaan maar ze antwoordt dan altijd:"Doe niet zo eng, we zijn gewoon vrienden!" Weten jullie waar ik het best naar toe ga met een date?

Vraag 2:

Als ik met Kate of een andere vrouw date, probeer ik soms naar een Comedy Club te gaan. Als we daar toekomen staat er geen geel pijltje om naar binnen te gaan zoals bij restaurants, bars etc. Dan ga ik maar gwn binnen in de Comedy Club en zoek ik of er een bij een tafel een geel pijltje staat, maar niets te bespeuren? Weet iemand hoe je met een vriend(in) naar een Show kan kijken?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Antwoord 1

Dat Kate niet met je naar bed wilt is heel normaal; ze wil het namelijk gewoon niet. :7 Het is tegen haar principes om met de vrienden van haar broer te slapen, en je mag al blij zijn dat ze met je wilt uitgaan. Je zal dus nooit met haar naar bed kunnen gaan.

Antwoord 2

Volgens mij heb je hier met een bug te maken, want dit zou normaal gezien toch moeten lukken. Kan je wel met je date naar Perestroika (de cabaret club in Broker)? Staat er wel een blipje (ComedyMarker.png) op je kaart bij de Comedy Club? Kan je wel met je vrienden (zoals Roman, Packie, ...) naar de Comedy Club?

Link to comment
Delen op andere websites

Antwoord 1

Dat Kate niet met je naar bed wilt is heel normaal; ze wil het namelijk gewoon niet. :7 Het is tegen haar principes om met de vrienden van haar broer te slapen, en je mag al blij zijn dat ze met je wilt uitgaan. Je zal dus nooit met haar naar bed kunnen gaan.

wat voor nut heeft zij dan ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Aan hoeveel procent kan je bijvoorbeeld bij een meisje als Carmen of Kiki seks hebben? Is daar een bepaalde minimum voor?

Dat is geloof ik als je 2x met haar gedate hebt, maar ze moet het die 2 keer wel leuk hebben gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Zo rond de 75% Like. Let op je kleding en de wagen waarin je rijd. Deze hebben ook grote invloed op het verloop van de date. Daarnaast vind echt NIEMAND het leuk wanneer er bloed op de kleren zit. Dus spring vantevoren nog even de plomp in, zodat je schoon word ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Antwoord 1

Dat Kate niet met je naar bed wilt is heel normaal; ze wil het namelijk gewoon niet. :7 Het is tegen haar principes om met de vrienden van haar broer te slapen, en je mag al blij zijn dat ze met je wilt uitgaan. Je zal dus nooit met haar naar bed kunnen gaan.

Antwoord 2

Volgens mij heb je hier met een bug te maken, want dit zou normaal gezien toch moeten lukken. Kan je wel met je date naar Perestroika (de cabaret club in Broker)? Staat er wel een blipje (ComedyMarker.png) op je kaart bij de Comedy Club? Kan je wel met je vrienden (zoals Roman, Packie, ...) naar de Comedy Club?

bij mij altijd wel hoe? kan dat dan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Michelle ging na de eerste date al met me naar bed :Y

>>> Door Hanneswasco: Heel interessant, bij mij ook. Maar dit geeft geen nuttige toevoeging aan dit topic. Laat zulke reacties dus in het vervolg ook achterwege.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...