Crypteq Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb als een bluetooth usb stick in me computer heb en ik wil gta IV spelen dan denkt GTA IV dat de stick een controller is. In het menu zie je steeds een knopje knipperen: Een rode button met B erin. In het spel zelf loopt/rijdt je alleen maar naar links. Is hier wat tegen te doen? En aan een andwoord als: trek je de usb er toch uit? heb ik niks. Want ik vind niet dat dit zo hoort. dus wie weet hoe je dit kan verhelpen? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 in het controls menu kun je in controls de keuze maken of je met controller of keyboard wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 in het controls menu kun je in controls de keuze maken of je met controller of keyboard wilt spelen. Waar dan? Zoals je ook op deze afbeelding ziet, is dat ie controllers knoppen aangeeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Bij Controller Configuration kan je het veranderen met wat je speelt, etc. Bewerkt: 9 juli 2009 door Ottoman 47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.