FerryN Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Hey, Soms als ik gewoon achter de pc zit, dan opeens klikt mijn beeldscherm, en dan lijkt het erop dat ie een beetje ingezoomd is(ik heb dan even de startbalk etc niet meer), en dan zoomt ie zich weer uit naar de goeie grootte. Maar mijn vraag is, er gaat dus duidelijk iets stuk, maar wat? Ik hoop niet mijn videokaart, maar kan het zijn dat het de beeldscherm is? (Ja, de videokaart heb ik geprobeerd te overclocken, maar daarmee geen gekke dingen gedaan, en hij staat nu gewoon op factory settings omdat me CPU een bottleneck is) Mvg Ferry, Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Was dit altijd al zo of nog maar net? Ik heb namelijk dezelfde processor+graka als jou. Tot hoever had je jouwne geoverclocked? Bewerkt: 5 juli 2009 door Djmaddox Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Was dit altijd al zo of nog maar net? Nee, dit is pas sinds de laatste tijd. Ik moet ook nog zeggen dat ik een 15" CRT monitor van Philips heb, hoe oud weet ik niet. En mijn videokaart is een GTX 260. Ik hoop dat me beeldscherm het is, dan heb ik nog een reden om een LCD te gaan kopen. Weet niet tot hoever meer, maar met dat programma kon ik een check doen tot hoever ik veilig kon overclocken, en ik ben binnen die perken gebleven. Bewerkt: 5 juli 2009 door FerryN Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat het het beeldscherm is, tenzij je je videokaart veels te ver hebt geoverclocked. Maar dan zou je dat wel eerder merken en dan zal hij denk ik niet inzoomen en uitzoomen(kan iemand dit bevestigen?). Tot hoever was je gekomen met OC? En heb je niet toevallig nog een ander beeldscherm waarbij je het even kan testen? Bewerkt: 5 juli 2009 door Djmaddox Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Ik denk dat het het beeldscherm is, tenzij je je videokaart veels te ver hebt geoverclocked. Maar dan zou je dat wel eerder merken en dan zal hij denk ik niet inzoomen en uitzoomen(kan iemand dit bevestigen?). Tot hoever was je gekomen met OC? Nee, want die oc-programma had een knop met tot hoever het veilig was om te oc-en, en daar ben ik binnen gebleven. En hoever weet ik niet meer Het probleem is, het komt dan ineens 2 keer op een dag, en dan komt het voor weken niet meer, en dan ineens weer wel :S Bewerkt: 5 juli 2009 door FerryN Reageren
.Senne Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Nergens in huis een tweede monitor staan? Wissel gewoon eens om en werk op beide computers. Doet ie 't bij de jouwe nog steeds, dan ligt het aan de hardware in jouw pc. Doet ie 't bij die andere pc ook, dan ligt het aan het scherm. Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Nergens in huis een tweede monitor staan? Wissel gewoon eens om en werk op beide computers. Doet ie 't bij de jouwe nog steeds, dan ligt het aan de hardware in jouw pc. Doet ie 't bij die andere pc ook, dan ligt het aan het scherm. Ik zal wel een ander scherm aansluiten, kan ik trouwens ook niet een tweede aansluiten en zo kijken? Want dat ander scherm is nogal onscherp en daar kijk ik me haast scheel op. Reageren
.Senne Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Als je twee outputs hebt op je videokaart wel, en dat heb je bij de GTX260. Daar heb je twee DVI outputs op, als ik me niet vergis. Reageren
ikt Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ouwe CRT schermen hebben iderdaad soms dat probleem, dan laden ze weer zeg maar. Net zoals je het scherm weer aanzet. Waarschijnlijk wordt je beeldbuis warm en reset hij zich na de zoveel graden. Denk ik. Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ouwe CRT schermen hebben iderdaad soms dat probleem, dan laden ze weer zeg maar. Net zoals je het scherm weer aanzet. Waarschijnlijk wordt je beeldbuis warm en reset hij zich na de zoveel graden. Denk ik. dan is hij wel heel oud want ik heb er nooit last van gehad en ik heb een tft met een crt er langs staan. Probeer het eens op de standaard clocksnelheden? dan is je antwoord zo duidelijk.. Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Vandaag heb ik het al twee keer gehad, me videokaart staat op de standaard clocks, een keer deed ie het was tijdens CoD 4 en was ie 63 graden, en net na CoD 4 en was ie 46 graden, me CRT is wel heel erg warm, maar of ie altijd zo warm is weet ik niet. Ik heb een Philips 107T, vond ik via kapaza , maar dat scherm had ook een mankement(beeld versprong naar een soort 'zandloper', toeval of ...?? Reageren
ikt Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Op school hebben we schermen die ook kuren hebben, en je hebt een tweedehandse met mankementen dus.. Misschien verkochten mensen het scherm daarom? Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Op school hebben we schermen die ook kuren hebben, en je hebt een tweedehandse met mankementen dus.. Misschien verkochten mensen het scherm daarom? genoeg 2ehands CRT's die de komende 5 jaar nog mee gaan, wij hebben er nog 3 staan, hadden zelf trouwens ook een 107T met lightframe, helaas is die kapot best een goede monitor. PS: CRT's zijn nogaltijd beter als TFT's he Reageren
ikt Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Op school hebben we schermen die ook kuren hebben, en je hebt een tweedehandse met mankementen dus.. Misschien verkochten mensen het scherm daarom? genoeg 2ehands CRT's die de komende 5 jaar nog mee gaan, wij hebben er nog 3 staan, hadden zelf trouwens ook een 107T met lightframe, helaas is die kapot best een goede monitor. PS: CRT's zijn nogaltijd beter als TFT's he Niet als je de resolutie 4 keer zo groot maakt dat GTA IV opeens anti-alias heeft :awesome: TFT is gewoon handiger, plat. Hoe zit het nou met de andere monitor of computer? Reageren
Limbolander Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Op school hebben we schermen die ook kuren hebben, en je hebt een tweedehandse met mankementen dus.. Misschien verkochten mensen het scherm daarom? genoeg 2ehands CRT's die de komende 5 jaar nog mee gaan, wij hebben er nog 3 staan, hadden zelf trouwens ook een 107T met lightframe, helaas is die kapot best een goede monitor. PS: CRT's zijn nogaltijd beter als TFT's he Niet als je de resolutie 4 keer zo groot maakt dat GTA IV opeens anti-alias heeft :awesome: TFT is gewoon handiger, plat. Hoe zit het nou met de andere monitor of computer? Heb het over de kwaliteit, niet over hoe hij eruit ziet, en de resolutie, btw een goede CRT kan 1600x1200 makkelijk aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.