Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op zich wel grappig, maar jullie moeten niet door elkaar praten en soms hoor ik jullie haast niet omdat jullie te zacht praten.

EDIT: En ook goed articuleren.

Bewerkt: door Djmaddox

ikzelf maak geen films :N

en ik ben nu even die van jou en je broer aan het kijken :bier:

edit@heb hem gekeken en schaam jullie!!!zomaar jullie ouders bezorgd maken :7

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Hele mooie film!

Ik maak zelf ook wel kleine filmpjes, en ik wil je graag wel helpen.

1 nadeel aan de film is de kleine daarvan.

Het beeld is een beetje klein.

Oke bedankt :) maar dit onderste snap ik niet :puh:

1 nadeel aan de film is de kleine daarvan. < Wat bedoel je de jonge mensen want dat wat zo gepland xD

2 Het beeld is een beetje klein Verkeerde Resolutie ingestelt op 4:3 inplaats van 16:9 :7

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:
Oke bedankt :) maar dit onderste snap ik niet :puh:

1 nadeel aan de film is de kleine daarvan. < Wat bedoel je de jonge mensen want dat wat zo gepland xD

2 Het beeld is een beetje klein Verkeerde Resolutie ingestelt op 4:3 inplaats van 16:9 :7

Ja, ik bedoel die 4:3.

16:9 is inderdaad beter, want dan wordt het hele Youtube vakje opgevuld.

Geen verkeerde film, maar het is goed te merken dat je met een standaart videocamera microfoon opneemt en dat zorgt ervoor dat de mensen soms niet helemaal optimaal te verstaan zijn. Helaas zijn dat soort microfoons ietwat duur (denk aan minstens een euro of 100). Het acteer werk is zeker niet slecht en ook de camera posities zijn wel netjes, maar probeer de volgende keer bij de meeste shots gewoon een statief te gebruiken zodat alles gewoon heel stabiel is, staat net weer wat netter. De muziek past er opzich wel bij, maar het is niet mijn smaak.

Ik maak zelf nauwelijks films met scripts, ik doe meestal verslagen van gebeurtenissen op school of reisjes met de klas. Ik denk wel dat ik dit vaker ga doen, aangezien ik volgend jaar CKV krijg.

Ps. met wat voor camera (merk + type) is dit eigenlijk opgenomen?

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Erg leuk gemaakt! Er zit een leuk en duidelijke verhaal in. Ook de montage is niet verkeerd. En wat muziek betreft, past er perfect bij!

Kort om, erg leuke film! Ga zo door.

Geen verkeerde film, maar het is goed te merken dat je met een standaart videocamera microfoon opneemt en dat zorgt ervoor dat de mensen soms niet helemaal optimaal te verstaan zijn. Helaas zijn dat soort microfoons ietwat duur (denk aan minstens een euro of 100). Het acteer werk is zeker niet slecht en ook de camera posities zijn wel netjes, maar probeer de volgende keer bij de meeste shots gewoon een statief te gebruiken zodat alles gewoon heel stabiel is, staat net weer wat netter. De muziek past er opzich wel bij, maar het is niet mijn smaak.

Ik maak zelf nauwelijks films met scripts, ik doe meestal verslagen van gebeurtenissen op school of reisjes met de klas. Ik denk wel dat ik dit vaker ga doen, aangezien ik volgend jaar CKV krijg.

Ps. met wat voor camera (merk + type) is dit eigenlijk opgenomen?

Het is met een semi professionele videocamera gefilmd en er is ook professioneel spul gebruikt want ik heb zelf audio gedaan en me broer camera werk dus.

Sony PD170

HengelMicrofoon

Maarja :N

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Zoals Galiorix al zei, gebruik de volgende keer een statief. En neem soms wat meer afstand van de personen, op bepaalde shots staan de hoofden er niet of net niet helemaal op. Voor de rest heb je het goed gedaan :tu: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...