peter99 Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 http://img194.echo.cx/my.php?image=m51120515qj.jpg] heel erg raar ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Ehm.. Wat is er raar aan? Nog nooit een TV in het water zien liggen? :huh: Kan gebeuren lijkt me, gewoon een lolletje van Rockstar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Lijkt meer alsof CJ die TV draagt in het water. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Lijkt meer alsof CJ die TV draagt in het water. Inderdaad.. volgens mij is Peter99 tijdens een robbery missie gewoon het water in gelopen met een TV in z'n handen.. Tsja, dan is het niet zo moeilijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) ik denk dat die manneke,s die die gejatte tv,s da hebben gedaan ,maar het is stom ,want op een begeven moment lagen er zo,n 20 in water +1 radio edit : het is nioet met die steel missie,s gebeurt ik ben bij de laatste missie zo dat kunnen ???dan lopen ze ook met die tv ,s edit: op de achtergrond (als je goed kijkt) zie je nog een tv ,daarom kan het nooit met roberry zijn gebeurt want dan laat je zo,n tv vallen Bewerkt: 25 mei 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 ik denk dat die manneke,s die die gejatte tv,s da hebben gedaan ,maar het is stom ,want op een begeven moment lagen er zo,n 20 in water +1 radio Ja.. dat heb jij gewoon gedaan. Jij hebt gewoon huizen geplunderd en in plaats van het in de vrachtwagen te zetten heb je het in het water gegooid.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 ik denk dat die manneke,s die die gejatte tv,s da hebben gedaan ,maar het is stom ,want op een begeven moment lagen er zo,n 20 in water +1 radio Ja.. dat heb jij gewoon gedaan. Jij hebt gewoon huizen geplunderd en in plaats van het in de vrachtwagen te zetten heb je het in het water gegooid.. ooh ,dan moet je mijn broer aanklagen :lol: die heeft ze namelijk gevonden en hij speelt bijna nooit gta ,dus hij heeft nog nooit gehoor van robbery missie,s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Zelf een easter egg maken is niet bepaalt grappig. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) sorry ,dat ik het zeg maar : MAAR IK HEB HET NIET GEDAAN !!!!!!!!!!!!!!!!! kan hier een slotje op ?????? jullie hebben gelijk ,maar ik heb het niet zelf gedaan ! eidit : en zou cj kunnen zwemmen met een tv ??? die tv was dan toch al gevallen !! Bewerkt: 26 mei 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 sorry ,dat ik het zeg maar : MAAR IK HEB HET NIET GEDAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!kan hier een slotje op ?????? jullie hebben gelijk ,maar ik heb het niet zelf gedaan ! eidit : en zou cj kunnen zwemmen met een tv ??? die tv was dan toch al gevallen !! NIET vragen om slotjes ..... Enehm.. waarschijnlijk (wel cker) NIET met tv's in 't water lopen.. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 waar zwem jij ergens dan? wil ik ook wel ff kijke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 wat een hoop gezeik weer tegen mekaar... iedereen zeikt maar over bewijs dit bewijs dat..... lekker boeiend ! Alsof je zelf nog nooit een onzinnig topic heb gepost. pffff... [-Spider-] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Zinloos topic. Is gewoon iemand die met zijn CJ in het water is gelopen. Slot! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts