hippiebus Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik wil graag wat wapens van Gunz naar GTA SA converten. Maar waar vind je de Gunz wapens in je map? Ik kan ze namenlijk niet vinden. Alvast bedankt Reageren
.Senne Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Waar zich dat bevindt weet ik niet, maar misschien dat je hier bruikbare models vindt? http://sketchup.google.com/3dwarehouse/sea...=2&start=24 Ik denk dat het anders nogal moeilijk wordt om models uit guns te importeren in 3DSmax en exporteren naar SA. Maar daar kan ik fout zitten. Reageren
hippiebus Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Waar zich dat bevindt weet ik niet, maar misschien dat je hier bruikbare models vindt?http://sketchup.google.com/3dwarehouse/sea...=2&start=24 Ik denk dat het anders nogal moeilijk wordt om models uit guns te importeren in 3DSmax en exporteren naar SA. Maar daar kan ik fout zitten. Maar als je het met die geweren kan zou het toch ook moeten kunnen met geweren uit een ander spele lijkt mij? Reageren
.Senne Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ja, maar dan moet je die geweren eerst uit de bestanden kunnen halen en kunnen importeren in een 3d programma. En dat is naar alle waarschijnlijkheid niet mogelijk. Reageren
hippiebus Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ja, maar dan moet je die geweren eerst uit de bestanden kunnen halen en kunnen importeren in een 3d programma. En dat is naar alle waarschijnlijkheid niet mogelijk. Oke, maar ik wacht nog even op antwoord van mensen die er meer van weten , bedankt Reageren
lolhooftz Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) goed bedacht:D ik wou zo iets doen met het spel warrock maar werkte niet omdat warrock alleen maar bestaat uit textures en was dll's en verder ik weet nit zo veel over gunz maar mischien kun je in de hoofd map ctrl+f[zoeken] en dan de naam van het wapen:D Bewerkt: 9 juli 2009 door lolhooftz Reageren
hippiebus Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 goed bedacht:D ik wou zo iets doen met het spel warrock maar werkte niet omdat warrock alleen maar bestaat uit textures en was dll'sen verder ik weet nit zo veel over gunz maar mischien kun je in de hoofd map ctrl+f[zoeken] en dan de naam van het wapen:D Dat werkt niet, ik denk dat het net als in gta sa gewoon in 1 map zit (gta3) maar ik heb geen idee welke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.