Jump to content

Krant - artikels


Jinferno

Recommended Posts

Hoi,

Als ik op het internet ga, lees ik soms die krant en ik zag nu een artikel staan van:"Vrouw doodgeschoten op trouw", wat verwijst naar de dood van Kate, verder las ik dus dat het de trouw van Roman Bellic was. Maar hoe sta je nu in zo'n krantenartikel? Kan dat alleen bij misdaden in missies of gaat dat bv. ook als ik 10 mensen doodschiet in Free Mode?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Als ik op het internet ga, lees ik soms die krant en ik zag nu een artikel staan van:"Vrouw doodgeschoten op trouw", wat verwijst naar de dood van Kate, verder las ik dus dat het de trouw van Roman Bellic was. Maar hoe sta je nu in zo'n krantenartikel? Kan dat alleen bij misdaden in missies of gaat dat bv. ook als ik 10 mensen doodschiet in Free Mode?

Bij sommige missies kom je in de krant of zelfs op de radio.

Maar Freemode is weer online, en dat wordt niet door de krant bijgehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een flinke achtervolging hebt gehad komt dat ook op de Liberty Tree te staan.

Moet wel 4 sterren of meer zijn volgens mij.

Nee, het staat allemaal in het spel gescript wanneer er iets in de krant komt. Als je een achtervolging hebt komt dat er niet te staan. Wat zich wel aan de game aanpast is het weerbericht, dat wordt niet gescript maar als het zonnig is, staat er ook echt of het zonnig is. Heel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...