..::Dracula::.. Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik heb verschillende theorieen gehoord over die lichten boven de map,vliegtuigen.sterren ect maar ik heb een beetje onderzoek gedaan:ze verschijnen in het zuid-oosten,ik vermoed dat het een verwijzing naar de UFO verschjningen in het zuid-oosten(ze "verschijnen" nogal vaak in het zuid-oosten)
2fast{0} Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Ik heb verschillende theorieen gehoord over die lichten boven de map,vliegtuigen.sterren ectmaar ik heb een beetje onderzoek gedaan:ze verschijnen in het zuid-oosten,ik vermoed dat het een verwijzing naar de UFO verschjningen in het zuid-oosten(ze "verschijnen" nogal vaak in het zuid-oosten) Ik zou je onderzoek naar de overheid sturen misschien doen ze er nog wat mee.. Bewerkt: 5 juli 2009 door 2fast{0}
..::Dracula::.. Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik heb verschillende theorieen gehoord over die lichten boven de map,vliegtuigen.sterren ectmaar ik heb een beetje onderzoek gedaan:ze verschijnen in het zuid-oosten,ik vermoed dat het een verwijzing naar de UFO verschjningen in het zuid-oosten(ze "verschijnen" nogal vaak in het zuid-oosten) Ik zou je onderzoek naar de overheid sturen misschien doen ze er nog wat mee.. Ik heb het over GTA:SA,niet IRL ik heb het niet echt over de UFO's,maar over de uitleg ervoor
Ottoman 47 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Er bestaan geen UFO's in de GTA-reeks, alleen door mods kan je ze tegen komen. Voor de rest is er geen UFO's, dus ik denk dat dit topic snel een slotje krijgt...
..::Dracula::.. Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik heb het hier niet over de UFO's in het specefiek,maar over de lichten,die ernaar verwijzen
Rinaldootje Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 kijk maar eens bij een heldere nacht omhoog. je ziet er genoeg
..::Dracula::.. Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat zijn sterren ofzo.. ...het kan ook vliegtuigen zijn. Kan beide kijk maar eens bij een heldere nacht omhoog. je ziet er genoeg ik bedoelde de grootste
wesley123 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 de grootste ster geeft de 'star' weer van het rockstar logo, als je goed kijkt kun je uit alle sterren het rockstar logo ontdekken.
..::Dracula::.. Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 er is nog een grotere,die af en toe aan de hemel staat
Rinaldootje Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat zijn sterren ofzo.. ...het kan ook vliegtuigen zijn. Kan beide kijk maar eens bij een heldere nacht omhoog. je ziet er genoeg ik bedoelde de grootste Uhmm da's de Zon maar ie is aleen overdag. er is nog een grotere,die af en toe aan de hemel staat De maan.
Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Bedoel je van die lichtgevende stippen die flitsen en een streep achter zich aan trekken? Dat zijn vliegtuigen, dit is gewoon de luie manier van R* om vliegtuigen op grote hoogte weer te geven en wat je zegt over het Zuid-Oosten dat is waarschijnlijk omdat deze lichten daar meer verschijnen omdat LSX daar ligt(internationale luchthaven).
..::Dracula::.. Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat zijn sterren ofzo.. ...het kan ook vliegtuigen zijn. Kan beide kijk maar eens bij een heldere nacht omhoog. je ziet er genoeg ik bedoelde de grootste Uhmm da's de Zon maar ie is aleen overdag. er is nog een grotere,die af en toe aan de hemel staat De maan. tis niet de zon,ik bedoelde snachts Bedoel je van die lichtgevende stippen die flitsen en een streep achter zich aan trekken?Dat zijn vliegtuigen, dit is gewoon de luie manier van R* om vliegtuigen op grote hoogte weer te geven en wat je zegt over het Zuid-Oosten dat is waarschijnlijk omdat deze lichten daar meer verschijnen omdat LSX daar ligt(internationale luchthaven).
PlonsDeKikker Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik heb verschillende theorieen gehoord over die lichten boven de map,vliegtuigen.sterren ectmaar ik heb een beetje onderzoek gedaan:ze verschijnen in het zuid-oosten,ik vermoed dat het een verwijzing naar de UFO verschjningen in het zuid-oosten(ze "verschijnen" nogal vaak in het zuid-oosten) Ik zou je onderzoek naar de overheid sturen misschien doen ze er nog wat mee.. Ik heb het over GTA:SA,niet IRL Hij was sarcastisch.
Recommended Posts