Dastard Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Okay, dus 2 jaar geleden was er ook zo'n gast die zei dat hij "UFO's" waren en toen werd het opgelost: Het zijn vliegtuigen. In godsnaam, daar erger ik me nu zo hard aan, gebruik de goddamn zoekfunctie!
MartyCeha Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Er zijn inderdaad bewegende lichten 's nachts, maar daar is ook alles mee gezegd Ze bevinden zich niet al te hoog, je kan er naartoe vliegen en dan zie je dat het gewoon zwevende lichtjes zijn. Wat het daadwerkelijk moet voorstellen is een ander verhaal. Dat kunnen vliegtuigen, vallende sterren, of zelfs UFO's zijn. Maar dan is het wel slechts een voorstelling van een UFO. Er zijn namelijk geen UFO's in SA. Toen er nog een SA: Easter Eggs forum was stond daar altijd een pinned topic dat UFO's en Bigfoot niet bestaan. Geen idee waar dat nu heen is. Bewerkt: 6 juli 2009 door MartyCeha
..::Dracula::.. Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Okay, dus 2 jaar geleden was er ook zo'n gast die zei dat hij "UFO's" waren en toen werd het opgelost: Het zijn vliegtuigen. In godsnaam, daar erger ik me nu zo hard aan, gebruik de goddamn zoekfunctie! Het wordt aangenomen dat het zo is,mijn theorie is dat het een verwijzing is naar de zogenaamde "UFO verschijningen" in elk geval ik hoop dat ik mijn punt heb duidelijk gemaakt kan er aub een slotje op?
Recommended Posts