Jump to content

Op zoek naar een goede DS game

Recommended Posts

Geplaatst:
Mario Kart lijkt mij inderdaad wel een stoer spel. Ik heb het ook al bij mijn neefjes gespeeld, maar is het met mario zo dat je na een tijdje spelen je DS weer weg legt?

Nee, voor sommige is het zo verslavend dat je je DS nooit meer wil uitzetten, dus pas op! :7

Ik was dus zo, ik kon echt niet stoppen met dat spel. :puh:

Geplaatst:
Mario Kart lijkt mij inderdaad wel een stoer spel. Ik heb het ook al bij mijn neefjes gespeeld, maar is het met mario zo dat je na een tijdje spelen je DS weer weg legt?

Ja, dat is zo. Ik raad het spel Patapon 2 aan. Hier ben je wel een paar maanden mee zoet :D.

Dat is gelukkig een DS spel een geen PSP spel :Y

Geplaatst:

Nee, voor sommige is het zo verslavend dat je je DS nooit meer wil uitzetten, dus pas op! :7

Ik was dus zo, ik kon echt niet stoppen met dat spel. :puh:

Het was eigenlijk een grapje, maar ok, zou best kunnen :puh:

Geplaatst:
Geometry Wars: Galaxies is wel een leuk spelletje voor je DS.

Dat spel ziet er heel lelijk uit, die ga ik niet nemen.

Ja, dat is zo. Ik raad het spel Patapon 2 aan. Hier ben je wel een paar maanden mee zoet :D.

Vreemd spel, maar lijkt me wel hartstikke leuk. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...