Jump to content

GTA IV mods installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik probeer mods te installeren via ASI loader maar elke keer wanneer ik GTA opstart (RGSC en LaunchGTAIV) krijg ik elke keer een error dat GTA iv niet werkt.

Geplaatst:
Wordt je versie ondersteunt door de mod?

:Y

De mod (een trainer) werkt met 1.0.4

En welke versie heb jij dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, toch maar even ingelogd om je te helpen :)

In ieder geval kun je proberen om het via LaunchGTAIV Als Administrator uit te voeren

Krijg je dan nog steets de error dan heb je (Waarschijnlijk) de FilecheckFix niet: Hier te downloaden (Link zet ik er later bij omdat de site offline is voor onderhoud...)

En als het dan nog niet lukt maak anders een screenshot van die error :)

Bewerkt: door Mevin
Geplaatst:

In ieder geval kun je proberen om het via LaunchGTAIV Als Administrator uit te voeren

Krijg je dan nog steets de error dan heb je (Waarschijnlijk) de FilecheckFix niet: Hier te downloaden (Link zet ik er later bij omdat de site offline is voor onderhoud...)

Het werkt, bedankt =D

Nog één vraag, kan je mods ook gewoon verwijderen en dat terug via RSGC spelen zonder enige problemen?

Geplaatst:

Het werkt, bedankt =D

Nog één vraag, kan je mods ook gewoon verwijderen en dat terug via RSGC spelen zonder enige problemen?

Ja, (Bij mij in ieder geval) Maar normaal start ik ook gewoon op MET RGSC (Geen RSGC = Rockstar Social Games Club xD) Ik weet niet waarom zo veel mensen er problemen mee hebben, Maar ik zou zeggen: Probeer het om alle mods te verwijderen en gewoon te spelen, enige manier om erachter te komen (Voor jouw PC Dan).

Mevin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...