Tveen Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik probeer mods te installeren via ASI loader maar elke keer wanneer ik GTA opstart (RGSC en LaunchGTAIV) krijg ik elke keer een error dat GTA iv niet werkt. Reageren
ikt Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Wordt je versie ondersteunt door de mod? Reageren
Tveen Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Wordt je versie ondersteunt door de mod? De mod (een trainer) werkt met 1.0.4 Reageren
FireFighter Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Wordt je versie ondersteunt door de mod? De mod (een trainer) werkt met 1.0.4 En welke versie heb jij dan? Reageren
Mevin Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Nou, toch maar even ingelogd om je te helpen In ieder geval kun je proberen om het via LaunchGTAIV Als Administrator uit te voeren Krijg je dan nog steets de error dan heb je (Waarschijnlijk) de FilecheckFix niet: Hier te downloaden (Link zet ik er later bij omdat de site offline is voor onderhoud...) En als het dan nog niet lukt maak anders een screenshot van die error Bewerkt: 6 juli 2009 door Mevin Reageren
Tveen Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Nou, toch maar even ingelogd om je te helpen In ieder geval kun je proberen om het via LaunchGTAIV Als Administrator uit te voeren Krijg je dan nog steets de error dan heb je (Waarschijnlijk) de FilecheckFix niet: Hier te downloaden (Link zet ik er later bij omdat de site offline is voor onderhoud...) En als het dan nog niet lukt maak anders een screenshot van die error Het werkt, bedankt =D Nog één vraag, kan je mods ook gewoon verwijderen en dat terug via RSGC spelen zonder enige problemen? Reageren
Mevin Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Nou, toch maar even ingelogd om je te helpen In ieder geval kun je proberen om het via LaunchGTAIV Als Administrator uit te voeren Krijg je dan nog steets de error dan heb je (Waarschijnlijk) de FilecheckFix niet: Hier te downloaden (Link zet ik er later bij omdat de site offline is voor onderhoud...) En als het dan nog niet lukt maak anders een screenshot van die error Het werkt, bedankt =D Nog één vraag, kan je mods ook gewoon verwijderen en dat terug via RSGC spelen zonder enige problemen? Ja, (Bij mij in ieder geval) Maar normaal start ik ook gewoon op MET RGSC (Geen RSGC = Rockstar Social Games Club xD) Ik weet niet waarom zo veel mensen er problemen mee hebben, Maar ik zou zeggen: Probeer het om alle mods te verwijderen en gewoon te spelen, enige manier om erachter te komen (Voor jouw PC Dan). Mevin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.