Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, ik snap nu hoe je een beetje moet modden, maar ik heb een paar vragen.

1. Ik kan maar niet mijn models met KAMS naar Dff exporteren, heeft iemand daar een videotutorial van (gaat alleen om exporteren)

2. En hoe krijg je een Dff bestand in Sketchup?

Alvast bedankt, een antwoord op dit zou de meeste van mijn problemen oplossen :dans:

Edit: 3. hoe verander je de springhoogte van de MTB, ik wil hem net zo hoog als de BMX hebben (ik wil niet de Dff omruilen enzo)

Bewerkt: door hippiebus
Geplaatst:

1. Zou je misschien kunnen zeggen voor welke doeleinden je je DFF wil exporteren? Voertuig, object, geprelight object, enzovoort.

2. In 3DS Max de DFF importeren en opslaan als .obj. Die kan je dan in Sketchup importeren.

Geplaatst:
2. In 3DS Max

Heeft hij niet :7 Hij heeft GMAX, en ik dacht te onthouden dat je in GMAX niet naar een .3DS bestand kon exporteren? Dus je zult 3DSMax nodig hebben om DFF models in Sketchup te kunnen zetten.

Geplaatst:
*exporteren als .3ds.

Foutje, het is inderdaad .3ds.

Heeft hij niet :7 Hij heeft GMAX, en ik dacht te onthouden dat je in GMAX niet naar een .3DS bestand kon exporteren? Dus je zult 3DSMax nodig hebben om DFF models in Sketchup te kunnen zetten.

Daarom zei ik ook dat je het in 3DS Max moest exporteren...

Geplaatst:

Het gaat om een voertuig, maar kan het echt niet zonder 3DS Max, dat programma werkt vaag en langzaam bij mij :duh:

Geplaatst:

Als jouw computer geen 3DSMax aan kan, kan je ook geen San Andreas spelen naar mijn idee... Ik speel namelijk San Andreas met alle settings op low op een andere computer, en zelfs dan heb ik nog lagg, maar 3DSMax is totaal geen probleem op die computer...

Geplaatst:

naja, het installeren duurt eeuwen en dan komt er een vaag scherm :duh: , ik zal straks eens even ZModdeler downloaden. :dans:

Heeft iemand nog antwoord op mijn andere 2 vraagjes? :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...