.Stan Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Type: Avatar Stijl: Modern Grootte: 64 x 64 Afbeelding: een mooie S in het midden Tekst: S Rand: - Kleuren: Moderne kleuren (Zwart/grijs etc.) Render (optioneel): - Extra (optioneel): Misschien een animatie... Een mooie modern avatar met een S in het midden. Animatie zou leuk zijn...
Deluxo Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Niet gelukt. Bewerkt: 5 juli 2009 door Deluxo
Miek Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Achja waarom ook niet... Ziezo! Hij er al uitgefloept . Hier is je avatar: Mocht je ooit de link nodig hebben: [IMG=http://i285.photobucket.com/albums/ll42/Miekskuh/Stan.gif] Het is tevens de eerste keer dat ik met animaties werk. Het lukt echt vlot! Ik ben blij met het resultaat. Mocht je een andere achtergrond of lettertype (font) willen, hoor ik dat graag. Vind je hem niet mooi, doe ik hem opnieuw. Bewerkt: 5 juli 2009 door Miek
.Stan Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Is best mooi, alleen hij knippert wat te snel achter elkaar, misschien iets rustiger. En dan misschien ook een versie zonder animatie, om te vergelijken. En eigenlijk mis ik er iets in, ik weet niet precies wat, maar kan je eens wat proberen met die witte S, ik vindt dat wit eigenlijk niet zo... EDIT: Laat maar, ik heb zelf al wat gemaakt, toch bedankt voor de moeite... Dit is hem: Slotje Bewerkt: 6 juli 2009 door stanboy96
Recommended Posts