MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 zoals gewoonlijk heb ik weer vraagjes... dit maal over verkeer 1. rijd het verkeer net zo sloom als in Vice City? 2. wat doet de politie om je proberen te pakken tijdens een achtervolging? 3. zijn er vaak ongelukken? dit was het voor vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 1. nee sneller...en op de snelweg is het helemaal erg..ze passen zich aan aan jou snelheid. 2. beuken en PIT manouvre's....(met hun bumper tegen jou achterkant botsen, zodat je je stuur niet onder controle hebt) 3. te vaak. waarom heb je trouwens zoveel vragen...nog een paar dagen w88 en dan kun je het zelf uitvinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 zoals gewoonlijk heb ik weer vraagjes... dit maal over verkeer1. rijd het verkeer net zo sloom als in Vice City? 2. wat doet de politie om je proberen te pakken tijdens een achtervolging? 3. zijn er vaak ongelukken? 1. Nee zeker niet, vooral op de snelwegen zijn ze amper bij te houden De wagens vliegen je aan alle kanten om je oren.. 2. Achtervolgen.. zonder spijkermatten in SA 3. Je ziet er wel eens een paar op elkaar knallen ja.. maar meestal als je dat zelf veroorzaakt dit was het voor vandaag Mooi zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 dus ze gaan een stuk sneller dan in Vice City ( ik moet eerlijk zeggen... in V C ging lopen nog sneller ) en dat de auto's op de snelweg zich aan je aanpassen vind ik al helemaal cool... zet je een vrachtwage dwars over de weg en dan krijg je een kettingbotsing haha lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 waarom heb je trouwens zoveel vragen...nog een paar dagen w88 en dan kun je het zelf uitvinden weet je hoeveel dage da nog is :blink: nog 16 dagen k hou t ech nie vol zo met al da maande wachte :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 voor mij volgende week woensdag :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Op de snelweg is het echt niet normaal hoe hard ze daar rijden. Als ik met een snelle Bullet op volle snelheid rij zie ik nog steeds dat er een Taxi achter me zit en die zelfs harder rijd dan mij. En dan remmen ze ook heel vaak voor niks. En dan knal ik er weer op. Of ze verwisselen heel vaak van rijbaan. En dan heb je weer een botsing. <_< Bewerkt: 25 mei 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Dat ze dat in de pc versie maar fixen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 jaha dat snap ik ook niet zo... dus ze rijden nog harder dan jij en dan stoppen ze voor niks en dan knal je ertegen aan... haha :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Vindk echt nep, sommige autos die normaal niet zo hard kunnen houd je met de snelste maar amper bij :blink: vaaage shizzle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) Het is inderdaad erg irritant dat als je op de snelweg rijd dat er dan weer zon irritante wagen opeens voor je schiet.. <_< Ze rijden gewoon normaal aan de rechterkant en whopa, je zit er tegenaan. <_< Bewerkt: 26 mei 2005 door Scott16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 dus als je je auto heel wilt houden rij dan vooral NIET op de snelweg :lol: en in de stad rijden ze wel lekker door? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Je weet hoe het in een stad is...Druk en veel stoplichten. Maar wrom wil je dit steeds weten...ga als je nie meer kunt w8en bij een vriend spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Vindk echt nep, sommige autos die normaal niet zo hard kunnen houd je met de snelste maar amper bij :blink: vaaage shizzle Heb je vooral met die hef-trucks ! Rijden normaal zo snel als een BMX fiets zonder écht hard te trappen ! :lol: Maar de Politie A.I is lager dan verwacht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 maar de politie is toch wel beter dan in Vice City he? sommige vriende hebben dat spel nog niet... die wachten ook op de PC Release Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.