Jinferno Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Yeet, Het is eigenloijk maar een stomme vraag maar gwn maar uit nieuwsgierigheid. Wat is het leukst? GTA spelen met of zonder cheats etc.? Is het bijvoorbeeld leuk om altijd wapens te kopen en auto's te rippen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Dat is meer een vraag naar smaak. Probeer het anders uit met 2 savegames, de 1 voor cheats en de ander zonder cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 GTA IV is denk ik toch wel leuker om zonder te spelen. San Andreas misschien met, maar IV is naar mijn smaak veel leuker zonder cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 GTA IV is denk ik toch wel leuker om zonder te spelen. San Andreas misschien met, maar IV is naar mijn smaak veel leuker zonder cheats. Jep, mee eens. Het spel wordt wel makkelijker door de cheats, maar niet bijzonder veel leuker. Hoewel je met cheats waarschijnlijk sneller klaar bent, kies ik persoonlijk toch voor zónder.. (Als je echt je skills wil laten zien, of wilt weten wat die zijn, moet je zonder spelen.. ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Ik vind met cheats spelen veel leuker, want dan kun je auto's spawnen en als je bijna dood bent je health heel snel weer bijvullen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XTR17 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Zonder, want dan ren je niet als een zombie met 'Godmode' door een fabriek vol mensen met zware wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Cheats zelf in gta iv zijn niet zo leuk want je kan er alleen maar wat wapens en een paar auto's in spawnen ect. Tegenover SA was dat vele leuker, daar had je zoveel cheats dat het dikke fun was Gelukkig zijn er nog mods voor op de pc Bewerkt: 6 juli 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Ik vind zonder cheats wel leuker, dat maakt het gewoon wat makelijker. Aangezien het spel al niet zo heel moeilijk is. Ik heb zelf 2 savegames, een met cheats en een zonder. Die met gebruik ik gewoon om een beetje te racen en te stunten. Als ik dan bijna dood ben, of mijn auto is kapot, kan ik hem weer heel cheaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 GTA IV is denk ik toch wel leuker om zonder te spelen. San Andreas misschien met, maar IV is naar mijn smaak veel leuker zonder cheats. Agreed, motie 1012-GTAGijsso aangenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klophond Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 mijn mening is Mét cheats, maar uitspelen ZONDER cheats! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 op de pc gebruik ik native trainer dan kan je objecten enzo spawnen veel leuker voor online in free mode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.