Jump to content

Cheats

Jinferno

Recommended Posts

Yeet,

Het is eigenloijk maar een stomme vraag maar gwn maar uit nieuwsgierigheid. Wat is het leukst? GTA spelen met of zonder cheats etc.? Is het bijvoorbeeld leuk om altijd wapens te kopen en auto's te rippen?

Delen op andere websites

GTA IV is denk ik toch wel leuker om zonder te spelen. San Andreas misschien met, maar IV is naar mijn smaak veel leuker zonder cheats.

Jep, mee eens.

Het spel wordt wel makkelijker door de cheats, maar niet bijzonder veel leuker.

Hoewel je met cheats waarschijnlijk sneller klaar bent, kies ik persoonlijk toch voor zónder..

(Als je echt je skills wil laten zien, of wilt weten wat die zijn, moet je zonder spelen.. ;) )

Delen op andere websites

Cheats zelf in gta iv zijn niet zo leuk want je kan er alleen maar wat wapens en een paar auto's in spawnen ect.

Tegenover SA was dat vele leuker, daar had je zoveel cheats dat het dikke fun was :D

Gelukkig zijn er nog mods voor op de pc :puh:

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Ik vind zonder cheats wel leuker, dat maakt het gewoon wat makelijker. Aangezien het spel al niet zo heel moeilijk is. Ik heb zelf 2 savegames, een met cheats en een zonder. Die met gebruik ik gewoon om een beetje te racen en te stunten. Als ik dan bijna dood ben, of mijn auto is kapot, kan ik hem weer heel cheaten.

Delen op andere websites

GTA IV is denk ik toch wel leuker om zonder te spelen. San Andreas misschien met, maar IV is naar mijn smaak veel leuker zonder cheats.

Agreed, motie 1012-GTAGijsso aangenomen. :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...