Jump to content

geld


danny24

Recommended Posts

Er zijn leuke en handige manieren! Zo kan je een geldtransport overvallen, en opblazen. Er komt heel, maar dan ook heel veel geld uit. Als je geen wapens hebt om 'm in puin te schieten, zou ik zeggen beuken.

Missies zijn ook heel handig, als je van storyline houd, moet het wel goed komen. Als je eenmaal verder komt, kom je bij missies waarbij je veel verdient. Ook moet je eens opletten tijdens missies of ze een zak met geld hebben, zo'n sporttas. Ga er bij staan, en zie je rekening groener worden!

EDIT: Was een beetje bezig met deze post, en zag niet aankomen dat anderen hetzelfde posten. Maar ok, Jinferno, je hebt wel degelijk geld nodig. Met vrienden stappen, een keertje opgepakt worden. Klinkt niet als veel. Maar je haalt het wel met de missies die je doet.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

bedank maar ik heb op youtube gezien dat bij stevie car geld kon verdienen met auto cheat maar bij stevi car kan toch maar 1 auto per kee r?

Ja, maar je krijgt steeds een smsje van hem met een nieuwe auto die je kan 'lenen'. Als je eenmaal klaar bent met alle auto's (wat veel werk is), dan kan je auto's inleveren zonder dat hij het vraagt, en je krijgt er geld voor.

EDIT: Ik snap je vraag al, moest het wel een beetje ontflubberen. Je kan een cheat doen voor een auto en hem bij Stevie inleveren, maar je krijgt minder of helemaal geen geld. Je kan 1 auto per keer inleveren, maar je gaat uit de garage en je kan weer een nieuwe inleveren. Simpel. Zat.

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar ik geldtransporter vinden ?

Je bedoelt de Securicar.

Deze kan je meer in de industriele gebieden vinden zoals BOABO of Port Tudor.

Als je zelf in een Industriël voertuig rijdt zoals een Mule Etc.

zul je hem sneller vinden.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...