j0uk3 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Hallo. ik ben op zoek naar een NFS Pro street savegame voor de ps3 wie heeft er een? het liefst ene met veel geld en auto's en tracks alvast bedankt! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik zoek ook naar een EU savegame voor de PS3. Maar EA heeft ze beschermd tegen het kopieëren. Dus moet je helaas gewoon zonder savegame doen. Reageren
Wienish Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Als je me stapsgewijs uitlegt hoe en wat, dan wil ik 't zeker wel doen.. Ik heb momenteel een 100% savegame hier liggen namelijk Reageren
Indycar series Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Zoals GTA Haas al meld: EA Games heeft prostreet beschermd tegen het kopieren van savegames. Wat best jammer is, maar ook begrijpelijk. Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hallo.ik ben op zoek naar een NFS Pro street savegame voor de ps3 wie heeft er een? het liefst ene met veel geld en auto's en tracks alvast bedankt! Wat is eigenlijk het probleem waardoor je een savegame nodig hebt? Dan kan ik je misschien toch nog helpen. Ik had de game in iets van 3 dagen uitgespeeld, wat ik toch wel jammer vind voor 20 euro.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.