Martinus-GTA Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Kan mijn computer GTA 4 aan mijn computer heeft dit: HP Pavilion dv7-1060el Core 2 Duo T9400 (2.53GHz), NVIDIA GeForce 9200M GT Up to 1535 MB (256 MB dedicated), 4 GB Ram DDR2, 500GB (2x250GB) HDD, DVDRW DL LS, WIFI, Webcam, Remote, Bluetooth, Finger Print, 17" WXGA+ BV, Vista H Premium | Renew - Laptop complet reconditionat de HP Alsvast bedankt groetjes,martin. Bewerkt: 6 juli 2009 door Martinus-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Videokaart kan het nooit aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dylijn Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 laat je niks wijsmaken door DJmaddox hoor, Je systeem zou het aan kunnen met ALLES op laag dat komt omdat je een geforce 9200 hebt, dat is de low end videokaart uit de 9000 serie en dus de slechtste van de serie. Als je budget het toelaat zou ik een andere videokaart kopen zoals een Geforce 9800 + Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 laat je niks wijsmaken door DJmaddox hoor, Je systeem zou het aan kunnen met ALLES op laag dat komt omdat je een geforce 9200 hebt, dat is de low end videokaart uit de 9000 serie en dus de slechtste van de serie. Als je budget het toelaat zou ik een andere videokaart kopen zoals een Geforce 9800 + ehhhm, een 7900 is beter dan die 9200, en op een 7900 draait hij al niet, hij kan hem dus, zoals maddox al zegt, neit aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 laat je niks wijsmaken door DJmaddox hoor, Je systeem zou het aan kunnen met ALLES op laag dat komt omdat je een geforce 9200 hebt, dat is de low end videokaart uit de 9000 serie en dus de slechtste van de serie. Als je budget het toelaat zou ik een andere videokaart kopen zoals een Geforce 9800 + Wat weet jij er nou van? Als het de 9 serie is betekent het niet dat het spel zal draaien! Jij kijkt zeker alleen naar het VRAM en hoe hoger de versie van de serie is hoe beter? Dus dan zeg jij dat een 6800GT(als dat uberhaupt bestaat) hem kan draaien? Denk voortaan eerst even na voordat je hier wat post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 maar ik heb (had) ook gta gespeeld op een 8100gt. dat ging prima, mar lowest is niet erg mooi. je zou het kunnen spelen, maar als je voor de graphics gaat, koop je er een ati 4670 bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 maar ik heb (had) ook gta gespeeld op een 8100gt.dat ging prima, mar lowest is niet erg mooi. je zou het kunnen spelen, maar als je voor de graphics gaat, koop je er een ati 4670 bij. ja die kan je ook erg makkelijk in je laptop plaatsne he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Alleen even het product (GTA IV) selecteren en je krijgt zo het antwoord. Bewerkt: 6 juli 2009 door Daflo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestAlleen even het product (GTA IV) selecteren en je krijgt zo het antwoord. Wat bazel jij nou weer? Dat ding kijkt alleen naar je VRAM en maakt daaruit op of hij het draait. @TopicStarter, geloof ons nou maar, het spel loopt daar niet fatsoenlijk op. @Rderoos, ja, met 3 fps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Euh, volgens mij ben jij de gene die hier bazelt. Hij kijkt naar de requirements en op die gegevens kijkt hij of jouw pc het aankan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 @djmaddox ik kon gta 4 makkelijk 20fps halen hoor. en t zag er niet raar uit ofzo. maar als t een laptop is, hoef je t niet te proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Euh, volgens mij ben jij de gene die hier bazelt. Hij kijkt naar de requirements en op die gegevens kijkt hij of jouw pc het aankan. ga neit proberen slim te doen. die tool zal vertellen dat hij het gewoon kan draaien, waarom? hij kijktnamelijk naar het getal vna je videokaart, 9200 ligt hoger dan 7900, maar hij is slechter dan een 7900. die tool kijkt neit naar de snelheid van eht geheugen enzo, en of eht ene laptop is, die tool i dus hardstikke onbetrouwbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Euh, volgens mij ben jij de gene die hier bazelt. Hij kijkt naar de requirements en op die gegevens kijkt hij of jouw pc het aankan. Oke, koop jij maar even een laptop met een 9200GT en als systemrequirementslab zegt dat hij het doet ga jij lekker het spel daar op spelen met je 3fps op allerlowst. Veel speelplezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Ehh, hij kan GTA IV spelen hoor. Maar vraag niet hoe. Tegenwoordig kun je de schaduwen en reflectie uitzetten, en dan met alles op low is het mogelijk. Maar je zal geen hoge framerate krijgen. Dus het is mogelijk, maar je word er niet bepaald vrolijk van. Ik zou je dan ook afraden om GTA IV te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Nee, en vooral niet geloven wat dat idiote programma van Systemrequirementslab meldt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.