wesley123 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Okee, ik heb zojuist dus windows 7 geinstalleert op een andere partitie, maar nu is het probleem dat ik neit akn selecteren welk besturingsysteem ik wil opstarten, hoe kan ik zorgen dat ik wel kan kiezen? Ik heb naast windows 7 ook XP geinstalleert staan, welke ik graag zou willen selecteren omdat daar alle programmas op staan. nvm, hij had standaarfd al multiboot zou een mod zo vriendelijk willen zijn dit topic te verwijderen? bvd Bewerkt: 5 juli 2009 door wesley123 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Zou je kunnen vertellen hoe je het nu hebt opgelost? Dat is misschien handig voor anderen. Ook voor mij, aangezien ik van plan ben ook een multiboot te maken. Mvg, Flitskikker Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 ik heb het niet opgelost, hij bleek al vanaf het begin multiboot te hebben, windows 7 maakt automatisch een multiboot aan als je he op een andere partitie installeert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.