Jump to content

Nog twee DLC's


Rullez

Recommended Posts

Volgens een anonieme bron zou naast The Lost And The Damned en The Balled Of Gay Tony nog twee DLC pakketten komen. Deze pakketten zullen voor de Xbox 360 en voor de PS3 verschijnen. De twee pakketten verschijnen pas in 2010 dus nog even wachten!

bron

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    10

  • Nissan

    7

  • Bayside

    7

  • Rullez

    4

Hoewel iedereen natuurlijk gaat zeggen dat het bullshit is, geloof ik er wel in. De Ierse families zijn een onopgelost raadsel, wat is er mee gebeurd, etc? En natuurlijk ben ik blij dat ze dan ook op de PS3 komen. En Gamersnet is eigenlijk een redelijk betrouwbare bron, dus waarom niet.

EDIT: Ik heb ff zitten koppensnellen op Google, en daar blijkt tot nu toe uit dat een analyst dit verwacht, en een nieuwe GTA V in 2011 en een GTA op de PS2. Dat lijkt me bullshit, maar volgens mij heeft gamersnet het dan ergens anders vandaan.

EDIT2: Nog een reden, ik denk niet dat superleden ook zomaar op sites kijken :puh:

Bewerkt: door Uitroepteken
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, dat van de nieuwe GTA op de PS2 in 2011 is 100% niet waar! De PS2 is zo dood als het maar kan zijn, en 2011 is het jaar voor de onthulling van de nieuwe consoles zelfs. :)

Maar ik denk dat hier een kern van waarheid in zit. Het zou best kunnen toch? 2 DLC pakketen voor volgend jaar, als ze er nu al aan begonnen zijn.

Mij lijkt het in ieder geval erg tof, en ik hoop dat het waar is. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze echt nog 2 DLC pakketten gaan uitbrengen vind ik het zever. Nu zijn ze GTA 4 gewoon totaal aan het uitmelken. Nee,van mij mogen ze wegblijven. :Y

Nou, mij lijkt het supergaaf, want zoals ik al een keer bij een andere topic heb gezegd: "Ik ben jaloers op die Xbox 360 fans!!!" PS3 heeft namelijk nog geen DLC van GTA IV dus ben ik blij dat er tenminste nog eentje komt!

Even trouwens een vraagje: ik heb een PS3 maar ik vraag me af hoe je die downloadable content moet downloaden. Dus nog even beter gezegd: wie weet hoe je een spel zo eventjes moet downloaden op je PS3???

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Liever de twee Xbox DLCtjes voor de PS3 dan nóg 2 nieuwe.. anders moeten we gelijk zo lang wachten op de écht nieuwe GTA.

Verder geloof ik er ook niet echt in. De 3 hoofdpersonen waren Niko, Johny en Luis. Dit was allemaal zo voorbedacht:

-De missie in het museum en het achievement 'Impossible Trinity' is een van de dingen die ze verbind

-Ze hebben allemaal connecties met Ray Boccino

-Veel andere opties voor hoofdpersonen blijven er niet over (behalve misschien Jermaine, de gangster die je voor Roman wegbrengt in een van de eerste missies..)

Vrienden lijken me niet waarschijnlijk, want die hebben we al heel uitgebreid gezien in het originele IV..

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Liever de twee Xbox DLCtjes voor de PS3 dan nóg 2 nieuwe.. anders moeten we gelijk zo lang wachten op de écht nieuwe GTA.

Verder geloof ik er ook niet echt in. De 3 hoofdpersonen waren Niko, Johny en Luis. Dit was allemaal zo voorbedacht:

-De missie in het museum en het achievement 'Impossible Trinity' is een van de dingen die ze verbind

-Ze hebben allemaal connecties met Ray Boccino

-Veel andere opties voor hoofdpersonen blijven er niet over (behalve misschien Jermaine, de gangster die je voor Roman wegbrengt in een van de eerste missies..)

Vrienden lijken me niet waarschijnlijk, want die hebben we al heel uitgebreid gezien in het originele IV..

Inderdaad. Hiermee is zo'n beetje alles gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Even trouwens een vraagje: ik heb een PS3 maar ik vraag me af hoe je die downloadable content moet downloaden. Dus nog even beter gezegd: wie weet hoe je een spel zo eventjes moet downloaden op je PS3???

Via de Playstation Store natuurlijk.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach jah, het lijkt me wel leuk voor de PS3 bezitters, hebben ze ook weer eens wat te doen want na 1 keer GTA IV uitspelen ben je ook wel uitgekeken op de Singleplayer

@DVT, ik begin ook een beetje het idee te krijgen dat jij het gewoon niet wilt geloven, altijd als er een topic wordt geopend moet jij er meteen weer bovenop springen, laat nou maar, we zien vanzelf wel wat er allemaal gebeurd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ach jah, het lijkt me wel leuk voor de PS3 bezitters, hebben ze ook weer eens wat te doen want na 1 keer GTA IV uitspelen ben je ook wel uitgekeken op de Singleplayer

@DVT, ik begin ook een beetje het idee te krijgen dat jij het gewoon niet wilt geloven, altijd als er een topic wordt geopend moet jij er meteen weer bovenop springen, laat nou maar, we zien vanzelf wel wat er allemaal gebeurd ;)

Gelijk bovenop springen? Ik heb pas het tiende bericht gepost en wil daar zeggen dat ik sceptisch ben over dit gerucht. Ik geef hierbij gelijk aan Bayside, die aangeeft dat de huidige DLC's heel erg voorbedacht zijn...

En met dat tweede bericht wil ik duidelijk maken dat mensen moeten kappen met berichten posten van onbetrouwbare bronnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar blijft me verbazen. :Y

Ohh, wat hoop ik dat dit waar is. Daan keert de rust in Playstation land weer terug, en zijn alle PS3 gamers tevree.

Alleen die bron, idd. Maarja, dit keer geloof ik ze eerlijk gezegd nog wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...