Jump to content

Nog twee DLC's


Rullez

Recommended Posts

Er zit een redelijke kern van waarheid in. Ik geloof echter niet dat GTA V al snel gaat uitkomen. Er zullen eerst nog wel wat meer GTA's in de GTA IV Era komen. Ik geloof wel dat er nog wat gaat komen met de Ierse Maffiafamilie die Niko geholpen heeft. Ze hebben nog veel vijanden rond de stad na het einde van Niko's verhaal. Het zou me niks verbazen als ze ook nog daarover een DLC uit gaan brengen. Ik hoop dat je dan als Packie speelt ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    10

  • Nissan

    7

  • Bayside

    7

  • Rullez

    4

Er zit een redelijke kern van waarheid in. Ik geloof echter niet dat GTA V al snel gaat uitkomen. Er zullen eerst nog wel wat meer GTA's in de GTA IV Era komen. Ik geloof wel dat er nog wat gaat komen met de Ierse Maffiafamilie die Niko geholpen heeft. Ze hebben nog veel vijanden rond de stad na het einde van Niko's verhaal. Het zou me niks verbazen als ze ook nog daarover een DLC uit gaan brengen. Ik hoop dat je dan als Packie speelt ^^.

Ik denk niet dat je Pckie zal spelen omdat hij zelf missies geeft in GTA IV, dus dan zou er meer kans zijn op Gerald McReary maar die zit op een begeven moment in de bak, wat dat waarschijnlijk ook uitslijt(of je moet uit de gevangenis ontsnappen kan ook leuk zijn :D ) dan blijven er alleen maar andere ongekenden uit de familie over omdat Francis bij de politie zit en Derrick een zwerver is.

Link to comment
Delen op andere websites

Packie krijgt ook opdrachten van onder andere zijn broers en Ray Boccino, van de Pegorino Family. Daarnaast hebben ze ook banden met de Koreaanse maffia en het Torres Cartel. Die partijen vind ik ook nog wel kandidaten als Missie opdrachtgever ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hij doet wel met veel missies mee dus dat zou dus een normale beslissing zijn, maar Packie lijkt mij gewoon niet iemand als hoofdpersonage, ik zie R* geen Koreaan als hoofdspeler maken eerder zoiets als zoals je zei iemand van het cortel van Elzabeth Torres.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst ook niet aan Johnny als hoofdrolspeler in The Lost and Damned. Maar het is hem toch geworden. Ik vind Packie wel wat weg hebben van Johnny. Hij heeft veel respect voor zijn vrienden, staat altijd voor ze klaar en doet alles om ze (en zichzelf) in leven te houden. Ik vind hem gewoon de 2e Johnny :) . Oftewel, een prima protagonist.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast is het ook vaag wat er daarna met de Ieren gebeurt. Ik bedoel, als Gerald uit het gevang ontslagen word, en Derrick is afgekickt, staat al het geboefte weer op straat. Gerald zal ongetwijfeld verder gaan met het bestoken van de Ancelotti's, terwijl Derrick verder gaat met zijn ''dagelijkse bezigheden''. Ik zie het al helemaal voor me, dat als je naar Gerald belt, hij en Derrick dan zwaar bewapend (Derrick en Gerald zaten bij de IRA) je komen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet dat je Derrick kan vermoorden in Blood Brothers en Gerald dan pas daarna vrijkomt dus zou dit dus niet kloppen dus zou Francis daarna ook niet meer in het verhaal mogen zitten als je hem vermoord.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst ook niet aan Johnny als hoofdrolspeler in The Lost and Damned. Maar het is hem toch geworden. Ik vind Packie wel wat weg hebben van Johnny. Hij heeft veel respect voor zijn vrienden, staat altijd voor ze klaar en doet alles om ze (en zichzelf) in leven te houden. Ik vind hem gewoon de 2e Johnny :) . Oftewel, een prima protagonist.

Je vergeet 2 dingen:

-Hij is een vriend van Niko, we weten al veel van hem en het zou best lame zijn als hij nog met Niko uit moet gaan..

-Het lot van de Ieren ligt in de handen van Niko, dus er zullen wss te versies moeten komen: Eentje dat Francis leeft, en eentje dat Derrick leeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst ook niet aan Johnny als hoofdrolspeler in The Lost and Damned. Maar het is hem toch geworden. Ik vind Packie wel wat weg hebben van Johnny. Hij heeft veel respect voor zijn vrienden, staat altijd voor ze klaar en doet alles om ze (en zichzelf) in leven te houden. Ik vind hem gewoon de 2e Johnny :) . Oftewel, een prima protagonist.

Je vergeet 2 dingen:

-Hij is een vriend van Niko, we weten al veel van hem en het zou best lame zijn als hij nog met Niko uit moet gaan..

-Het lot van de Ieren ligt in de handen van Niko, dus er zullen wss te versies moeten komen: Eentje dat Francis leeft, en eentje dat Derrick leeft.

Dan moet je misschien de beslissing van Niko beïnvloeden door er bepaalde dingen voor te doen, waardoor deze beslissing ook een beetje in jouw handen komt te liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben ik niet vergeten. Maar als je echt als Niko na zou denken zou je Francis[/font] vermoorden, vanwege zijn steeds doorgaande gepush. Ik heb Francis volgens mij ook helemaal niet genoemd toenet :$. Ik hoop nu in ieder geval wel dat er toch nog een derde DLC komt. OOK VOOR DE PS3. Ik snap achteraf wel dat ze pissed zijn dat ze alleen de Main Game krijgen. Daarom gun ik hun toch ook nog wel een DLC :D. Ik vind trouwens dat wij hier een mooie discussie houden :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel XBOX 360 dus mij zou het niet ZO veel boeien mocht er nog een DLC meer komen, maar voor degene die PS3 spelen zou dit wel een gift zijn waar ze al lang achter zeuren. Ik zeg hier niet dat ik hem niet wil maar dat ik er nog niet zo op uitkijk.

Link to comment
Delen op andere websites

:puh:

Rockstar wil geen van de keuzes 'de juiste' maken, daarom word er ook alleen in TLaD 'een schietpartij op een bruiloft' genoemd.

Dat heb ik dan zeker gemist. Waar en wanneer kun je dat horen/lezen??

Weet ik niet, ik heb het gelezen op GTAForums.com . Ik vertrouw het wel, dat waren in het algemeen de mensen die het eerste voorspelden dat Luis de volgende hoofdpersoon zou zijn.

Heb TLaD zelf niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...