Jump to content

Nog twee DLC's

Rullez

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

10

• Nissan

7

• Bayside

7

• Rullez

4

:puh:

Rockstar wil geen van de keuzes 'de juiste' maken, daarom word er ook alleen in TLaD 'een schietpartij op een bruiloft' genoemd.

Dat heb ik dan zeker gemist. Waar en wanneer kun je dat horen/lezen??

Weet ik niet, ik heb het gelezen op GTAForums.com . Ik vertrouw het wel, dat waren in het algemeen de mensen die het eerste voorspelden dat Luis de volgende hoofdpersoon zou zijn.

Heb TLaD zelf niet.

Dit kunnen ze toch niet doen mocht het Packie of iemand van de Ierse mafia is bij bvb. Blood Brothers want hier is het familie, Packie moet bvb. helpen bij het vervoeren van de kist van de persoon die je er hebt afgeknalt, en de locatie hangt hier ook vanaf, dit is een van die redenen wat de keuze voor de Ierse families zo vaag maakt voor mij.[/font]

Delen op andere websites

Of ze zouden om heel tegenstrijdig te kunnen doen het GTA IV verhaal uit een ander perspectief kunnen laten zien bvb. de Russen spelen die in de clinch liggen met Niko en Roman om zo dit verhaal verder uit te werken, of wat ik zelf wel zie zitten: 1jaar of zo voor GTA IV 'Roman probeert zich omhoog te werken', dus hoe Roman de voorbije jaren zich heeft moeten weten redden in LC, lijkt me wel lachen :7 .

Delen op andere websites

Of ze zouden om heel tegenstrijdig te kunnen doen het GTA IV verhaal uit een ander perspectief kunnen laten zien bvb. de Russen spelen die in de clinch liggen met Niko en Roman om zo dit verhaal verder uit te werken, of wat ik zelf wel zie zitten: 1jaar of zo voor GTA IV 'Roman probeert zich omhoog te werken', dus hoe Roman de voorbije jaren zich heeft moeten weten redden in LC, lijkt me wel lachen :7 .

Roman als hoofdpersoon?? Daar heeft ie niet eens de ballen voor :schater:

Delen op andere websites

Zoek jij even het telefoonnummer van Rockstar op en bel ze, dan bel ik even Al-Qaida om te vragen of ze binnenkort nog een aanslag gaan plegen :Y

Bewerkt: door Bayside
Delen op andere websites

hier is het nummer en emailadres :

Telephone Number of Designated Agent: 646-536-2842

Facsimile Number of Designated Agent: 646-941-3566

Email Address of Designated Agent: copyright@take2games.com

ik ga niet bellen kost mijn hoop geld :puh:

Delen op andere websites

Misschien is dit wel om de Xbox 360 gamers tevreden te maken omdat de volgende GTA misschien niet op de xbox 360 kan. Krijgen de Xbox'ers DLC's en de ps' ers de volgende GTA('s).

Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat R* GTA voor maar 1 van de 2 Next-gen-consoles zal maken.

Wat ze natuurlijk ook zouden kunnen doen is het Italiaanse-mob verhaal over de commision en zo verder uitwerken.

@danny24 en Bayside: ontopic blijven :7

Delen op andere websites

zeg ga je nog bellen of hoe zit het ?

Denk jij nou echt dat als je even bel naar Rockstar met wat vraagjes dat je antwoord krijgt? Rockstar geeft alles vrij wat ze vrij willen geven en meer niet. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...