Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Volgens mij kun je het op Internet lezen... Ik ga even kijken straks/morgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Rockstar wil geen van de keuzes 'de juiste' maken, daarom word er ook alleen in TLaD 'een schietpartij op een bruiloft' genoemd. Dat heb ik dan zeker gemist. Waar en wanneer kun je dat horen/lezen?? Weet ik niet, ik heb het gelezen op GTAForums.com . Ik vertrouw het wel, dat waren in het algemeen de mensen die het eerste voorspelden dat Luis de volgende hoofdpersoon zou zijn. Heb TLaD zelf niet. Dit kunnen ze toch niet doen mocht het Packie of iemand van de Ierse mafia is bij bvb. Blood Brothers want hier is het familie, Packie moet bvb. helpen bij het vervoeren van de kist van de persoon die je er hebt afgeknalt, en de locatie hangt hier ook vanaf, dit is een van die redenen wat de keuze voor de Ierse families zo vaag maakt voor mij.[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Cool! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Of ze zouden om heel tegenstrijdig te kunnen doen het GTA IV verhaal uit een ander perspectief kunnen laten zien bvb. de Russen spelen die in de clinch liggen met Niko en Roman om zo dit verhaal verder uit te werken, of wat ik zelf wel zie zitten: 1jaar of zo voor GTA IV 'Roman probeert zich omhoog te werken', dus hoe Roman de voorbije jaren zich heeft moeten weten redden in LC, lijkt me wel lachen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Of ze zouden om heel tegenstrijdig te kunnen doen het GTA IV verhaal uit een ander perspectief kunnen laten zien bvb. de Russen spelen die in de clinch liggen met Niko en Roman om zo dit verhaal verder uit te werken, of wat ik zelf wel zie zitten: 1jaar of zo voor GTA IV 'Roman probeert zich omhoog te werken', dus hoe Roman de voorbije jaren zich heeft moeten weten redden in LC, lijkt me wel lachen . Roman als hoofdpersoon?? Daar heeft ie niet eens de ballen voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 niet op de pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 niet op de pc? Daar zal dan vast wel een patch voor gevonden worden (kan miss nu al voor TLAD) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 warom discuser iedreen bel naar ROckstar en je weet antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Zoek jij even het telefoonnummer van Rockstar op en bel ze, dan bel ik even Al-Qaida om te vragen of ze binnenkort nog een aanslag gaan plegen Bewerkt: 7 juli 2009 door Bayside Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 hier is het nummer en emailadres : Telephone Number of Designated Agent: 646-536-2842 Facsimile Number of Designated Agent: 646-941-3566 Email Address of Designated Agent: copyright@take2games.com ik ga niet bellen kost mijn hoop geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Nice, kan je die van Al-Qaida ook ff voor me regelen? ^^ Ik bedoelde te zeggen dat er toch niks aan je verteld word.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Misschien is dit wel om de Xbox 360 gamers tevreden te maken omdat de volgende GTA misschien niet op de xbox 360 kan. Krijgen de Xbox'ers DLC's en de ps' ers de volgende GTA('s). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 zeg ga je nog bellen of hoe zit het ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 Misschien is dit wel om de Xbox 360 gamers tevreden te maken omdat de volgende GTA misschien niet op de xbox 360 kan. Krijgen de Xbox'ers DLC's en de ps' ers de volgende GTA('s). Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat R* GTA voor maar 1 van de 2 Next-gen-consoles zal maken. Wat ze natuurlijk ook zouden kunnen doen is het Italiaanse-mob verhaal over de commision en zo verder uitwerken. @danny24 en Bayside: ontopic blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 zeg ga je nog bellen of hoe zit het ? Denk jij nou echt dat als je even bel naar Rockstar met wat vraagjes dat je antwoord krijgt? Rockstar geeft alles vrij wat ze vrij willen geven en meer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.