Zero-two Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Hallo, ik ga uitleggen hoe je een rode Sanchez steelt uit de zijmissie ''Red Light Racing''. Dit is een missie waarbij je met een moter tegen anderen moet racen. Je hebt als eerste een Rhino nodig. Deze kun je krijgen bij de missie Shogun showdown De rode Sanchez die ik bedoel is GEEN Manchez. 1. Start de missie.2. Stap in een Rhino en ga naar de plaats waar het race gaat beginnen.3. Bots tegen de rode Sanchez aan.4. Nu komt er op de scherm te staan ''Mission Failled''5. Zoek de rode Sanchez waar je heb aan gebotst6. Duw met je Rhino de rode Sanchez naar je garage Nu heb je een rode Sanchez in je garage. Die je natuurlijk niet kan vrijspelen of via Pay & Spray kan krijgen. Indien je nog steeds niet overtuigd bent heb ik een Savegame klaar liggen waarin je met eigen ogen kan zien dat ik een rode Sanchez in mijn garage heb staan. Reacties, fouten en verbeteringen zijn altijd welkom. Succes Bewerkt: 5 juli 2009 door basi08 Reageren
Basssss Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Leuk hoor. Maar als je met een Rhino tegen de Sanchez rijd, explodeert ie toch? Reageren
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hmmm. Ik betwijfel of dit werkt want ja als je er tegen aanbotst zou deze wel ontploffen. Reageren
Dastard Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hmmm. Ik betwijfel of dit werkt want ja als je er tegen aanbotst zou deze wel ontploffen. Als je goed gelezen hebt, zegt hij dat je het wrak van de sanchez naar je garage moet duwen, dus ja hij ontploft, maar als hij in je garage is wordt de Sanchez opnieuw gerepareerd. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Nou en dat ie ontploft. Dan duw je toch de ontplofte Sanchez naar je garage? Reageren
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Sorry, ik las het inderdaad verkeerd. Ik was ook even druk bezig. Hij word toch gerepareerd als hij in de garage staat. Reageren
Zero-two Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Dastard heeft gelijk. Als hij niet was ontploft zou je er toch gewoon in gaan. Het duwen kost wel wat energie. Het zal dan ook niet de eerste gelijk klaar zijn. Bewerkt: 6 juli 2009 door basi08 Reageren
Dotz Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 En ik maar denken dat ik alle speciale voertuigen heb/had.. Reageren
Zero-two Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 En ik maar denken dat ik alle speciale voertuigen heb/had.. Je kan dit ook doen in de missie Wi-Cheetah run, met de knal rode of licht blauwe Cheetahs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.