Jump to content

Help, problemen update Live ID

Sander040785

Recommended Posts

Goedeavond mensen,

recent jarig geweest en dese game van mijn vriendin gehad... nu wil ik mij aanmelden en dan vraagt hij om mijn windowns Live ID om de voortgang van de game te kunnen saven (way een BS dat dat nodig is, maar care, komt goed) ik voer alles in en dat gaat prima, maar dan begint de ellende..

Ik krijg een melding dat er een update nodig is voor live id en als ik dat niet doe, de connectie wordt verboken en de game afgesloten. Prima, ik accepteer en hij begint de " update" te downloaden... maar NET voor et iende loopt ie CONSTANT vast, om gestoord van te worden..

Dus ik handmatig de nieuwe versie downloaden van live ID, maar helpt allemaal geen zak.. ik kan nu dus niks opslaan in de game, was gewoon op zijn zachts gezegd vervelend is te noemen. Heeft iemand een idee wtf ik moet doen? Ben een computer noob, dus een enigzins makkelijke uitleg zou fijn zijn :)

alvast bedankt mensen!

Delen op andere websites

je moet even wachtne op het eind.

je kunt verder gewoon opslaan, je account word als offline ingelogd.

bedankt voor je snelle reactie, maar ik begrijp niet goed wat je bedoeld...

wachten tot het eind? van de download van de nieuwe update? dat gaat dus niet, want dan loopt ie vast.. en dan ben ik genoodzaakt om in te loggen zonder windows live id, waardoor ik dus niks kan opslaan..

Delen op andere websites

hij loopt neit vast bij het downloaden, dat lijkt maar zo, na een kwartiertje max. is hij klaar.

Verder kan je de updat negeren, dis niet op home klikken, dan word je als offline ingelogd en kun je gewoon opslaan.

Delen op andere websites

hij loopt neit vast bij het downloaden, dat lijkt maar zo, na een kwartiertje max. is hij klaar.

Verder kan je de updat negeren, dis niet op home klikken, dan word je als offline ingelogd en kun je gewoon opslaan.

ik kan niet inloggen... of offline blijven, gaat niet. ik zal preices zeggen wat ik doe..

start game.. dan linksonder start... duurt 3 sec en dan PATS! "u bent niet ingelogd, om vorderingen op te slaan bla bla moet u aanmelden windows live ID" dan doe ik dat en dan zegt ei " update voor live id voor deze game" ik heb helemaal geen optie om offline te gaan of om op " home" te klikken... als ik esc doe, strat ie netjes op, maar ben ik niet ingelogd, of offline en dus kan ik niks saven.

die update schiet in 3 sec ineens door naar einde van t balkje maar daar blijft ie minuten lang stilstaan.. maar ik zal eens kwartier wachten, kijken of ie het nog steeds net doet...

bedankt dat je de tijd neemt om mij te helpen.. ow ja, ik kan de update NIET negerenb, want dan sluit ie GTA af.

UPDATE:

Na 5 minuten springt ie terug naar begin scherm"You are not signed in, you can not save progress bla bla"

offline aanmleden gaat nietk want ik ben nog nooit online geweest of er ubergaupot in geslaagd met live ID in te loggen.

GVD!!!

!#@$#$#%!$

FCKN life TILT HIER, ZO ZIEK!

kenne ze die zooi nu gvd nooit eens simpel en fatsoenlijk laten werken!

Bewerkt: door Sander040785
Delen op andere websites

rustig blijven, dat helpt al veel, als hij terugsprog naar het inloggen is de update wss geslaagt, probeer nu eens in te loggen.

nee, doet niks... begit weer van voor af aan, wil updaten, tot het einde, loopt vast en klapt terug en start op zonder in te loggen...

ja, rustig blijven i know.. maar toch belachelijk dat ik niet gewoon in de game kan saven terwijl ik niet eens online hoef en wil te spelen.. maar steeds met roman en zijn taxi rijden dag in dag uit, wordt je ook niet vrolijk van.. ik wil verder.

Delen op andere websites

druk als hij terugspringt eens op de home toets en log dan eens in met je gemaakte account

ik kan niet op de hometoets klikken.... ik kan ook niet inloggen met mijn gemaakte account, want dan MOET ik die update doen, anders sluit hij alles af.. ik kan ook niet offline inloggen met dat acc, omdat ik ng nooit ingelogd ben geweest.. ik heb het hier wel over de PC versie overigens.. weet niet of dat nog uitmaakt?

Delen op andere websites

games for windows live, de applicatie die bij jou kennelijk neit goed werkt.

Heb je de setup afgelsotentoen hij bezig was?

installeer gta4 helemaal opneiuw, dan zou hij het meoten doen, wacht tot de setup zegt dat je de setup mag afsluiten, niet eerder

Delen op andere websites

games for windows live, de applicatie die bij jou kennelijk neit goed werkt.

Heb je de setup afgelsotentoen hij bezig was?

installeer gta4 helemaal opneiuw, dan zou hij het meoten doen, wacht tot de setup zegt dat je de setup mag afsluiten, niet eerder

allemaal gedaan.. werkt nog steeds niet.

ben radeloos...............

Delen op andere websites

volgens mij word je aan eht eind van de installatie nog naar ene update verwezen, je kunt verder gewoon inloggen, je word dan alleen off-line ingelogt.

Druk op de hometoets en dan aanmelden, als eht goed is staat jou accoutn daar en anders woet je ff inloggen, als je dit gedaan hebt zal hij vragen of je een update wilt installeren, druk dan gewoon op de hometoets en voila, je bent off-line ingelogt.

Delen op andere websites

volgens mij word je aan eht eind van de installatie nog naar ene update verwezen, je kunt verder gewoon inloggen, je word dan alleen off-line ingelogt.

Druk op de hometoets en dan aanmelden, als eht goed is staat jou accoutn daar en anders woet je ff inloggen, als je dit gedaan hebt zal hij vragen of je een update wilt installeren, druk dan gewoon op de hometoets en voila, je bent off-line ingelogt.

dit heeft niks te maken met die blabla club account, toch? ik zal wederom alles verwijderen en opnieuw installeren.. je hoort het vanavond wel! moet ik dan een geheel nieuw account aanmaken? Of kan ik bij mijn bestaande account blijven? Dat account heb ik overigens al jaaaren, maar nooit gebruikt voor windows live id spellen, simpelweg omdat ik die nooit heb gehad.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...