Jump to content

Amerikaanse PS3 controller.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, is het mogelijk om een Amerikaanse PS3 controller op mijn Europese (Nederlandse) PS3 te gebruiken, want anders koop ik nog een controller in Amerika, wantja, is toch weer een stukje goedkoper dan die 60 euro die ik hier ervoor moet betalen...

MVG,

Stanboy96

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie geen rede waarom het niet zou kunnen, de aansluitingen zullen hetzelfde zijn. Als ik het goed heb is er zelfs nog een lid op Gtaforum die een dualschock in Amerika had gekocht ver voor dat hij pas in Nederland kwam.

Dus volgens mij zou het gewoon moeten passen.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Ok, want ik had gehoord dat Amerikaanse spellen niet werkte op een Europese PS3, maar de controllers dus wel??

Geplaatst:
Ok, want ik had gehoord dat Amerikaanse spellen niet werkte op een Europese PS3, maar de controllers dus wel??

Ik las, een jaar of wat geleden, in de OPM (Officieel Playstation Magazine) dat een aantal redacteuren de Dualshock3-controllers geimporteerd hadden uit Japan voordat ze in Europa uitkwamen. Dus als het goed is krijg je geen problemen met controllers.

Hier even een lijstje met regiovrije en niet-regiovrije dingen:

- PS3 spellen zijn regiovrij

- Downloadable Content moet bij de juiste regio horen

- PS2 spellen zijn niet regiovrij

- PS1 spellen zijn niet regiovrij

- Blu-Ray is deels regiovrij

- DVD is niet regiovrij

- Xbox360 spellen zijn niet regiovrij

Geplaatst:

Ja, werkt, me oom en me zus vriend hebben een witte uit Japan, en die doen het allebij, deze hadden ze al van voor de tijd dat DualShock hier uitkwam.

Geplaatst:

mag ik dan iets toevoegen op de ps2 spellen die niet regiovrij zijn

ik heb een europeese ps2 met allemaal geimporteerde games dus de games horen dan gewoon regiovrij te zijn.

Geplaatst:

Ok bedankt voor de informatie, en is het hetzelfde met games, kan ik Amerikaanse Games spelen op mijn Nederlands PS3??

Geplaatst:
Ok bedankt voor de informatie, en is het hetzelfde met games, kan ik Amerikaanse Games spelen op mijn Nederlands PS3??

Jep, ik heb mijn Battlefield uit Hongkong, en hij draait hier perfect, en ik kan ook met mijn oom en andere clanmates spelen die Europese versie ervan hebben.

Geplaatst:

Lees mijn post... :7 Lees toch gewoon iets verder dan je neus lang is man!

Geplaatst:

Lees mijn post... :7 Lees toch gewoon iets verder dan je neus lang is man!

Heb maar een korte neus, sorry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...