Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

v1:

stopbord2.jpg

v2:

stopbord3.jpg

Ik ben maar een beginner.

Oja,: Om en bepaalde reden staat er: Cannot parse the file because of blabla als ik render wil toevoegen :s

Bewerkt: door Stopbord
Geplaatst:
Oja,: Om en bepaalde reden staat er: Cannot parse the file because of blabla als ik render wil toevoegen :s

Je kan beter gewoon de hele foutmelding weergeven, dan krijg je eerder hulp. ;) Je hebt Photoshop? Ik denk dat je de mode moet veranderen. Dat is Image --> Mode --> En dan op RGB zetten. Wellicht dat dat wil helpen. :)

Over je sig, de brushes zijn wel leuk geplaatst, maar het is vooral veel rood. Je render is een beetje weggestopt, iets te veel ingebrushed dus. Tekst is magertjes, volgens mij heb je gewoon willekeurig wat uitgegumd, en ook een Clipping Mask? Dat gummen zou ik afraden dat is wat anders. Als laatste, een border staat wat netter, toch niet veel werk, hè. ;)

Geplaatst:

Staat al op RGB.

Ok , hier komt de volledige error van (CS3) : Parser module cannot parse the file.

OF

The module cannot parse the file.

+ wat is een border ? :$

Geplaatst:
Staat al op RGB.

Ok , hier komt de volledige error van (CS3) : Parser module cannot parse the file.

OF

Border is een randje eromheen. Druk op M (dan pak je een select tool), dan op Ctrl + A(dan selecteer je alles van het plaatje), dan met de rechtermuisknop op het plaatje drukken en klik op Stroke.... In het venstertje pak je de dikte (1 of 2 pixels is het mooiste denk ik) en een kleur.

Maar hoe wil je de render dan toevoegen? Je kan het beste gewoon de render openen in Photoshop, en dan sleep je die uit zijn venstertje naar het venstertje van de sig. En hoe heb je de render van deze sig eigenlijk toegevoegd dan. :7

Geplaatst:
Staat al op RGB.

OF

Border is een randje eromheen. Druk op M (dan pak je een select tool), dan op Ctrl + A(dan selecteer je alles van het plaatje), dan met de rechtermuisknop op het plaatje drukken en klik op Stroke.... In het venstertje pak je de dikte (1 of 2 pixels is het mooiste denk ik) en een kleur.

Maar hoe wil je de render dan toevoegen? Je kan het beste gewoon de render openen in Photoshop, en dan sleep je die uit zijn venstertje naar het venstertje van de sig. En hoe heb je de render van deze sig eigenlijk toegevoegd dan. :7

Is geen render , is gwn plaatje met black background.

Dat lukt net niet

Geplaatst:
Is geen render , is gwn plaatje met black background.

Dat lukt net niet

Je zegt dat je de render niet kan toevoegen, maar je bedoelt dus dat je een plaatje niet kan openen? Wat voor plaatje is het dan (welke bestandsextensie)?

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Plaatje is wel grappig. :D De letters zijn bij V1 niet zo heel erg goed zichtbaar en dat heb je bij de V2 wel laten zien, het poppetje (Marcus) is hierin heel grappig afgebeeld. En de achtergrond past wel bij de style van Gears of War zelf.

8.5/10

{BUMP}

Bewerkt: door NickFailage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...