Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

v1:

stopbord2.jpg

v2:

stopbord3.jpg

Ik ben maar een beginner.

Oja,: Om en bepaalde reden staat er: Cannot parse the file because of blabla als ik render wil toevoegen :s

Bewerkt: door Stopbord
Geplaatst:
Oja,: Om en bepaalde reden staat er: Cannot parse the file because of blabla als ik render wil toevoegen :s

Je kan beter gewoon de hele foutmelding weergeven, dan krijg je eerder hulp. ;) Je hebt Photoshop? Ik denk dat je de mode moet veranderen. Dat is Image --> Mode --> En dan op RGB zetten. Wellicht dat dat wil helpen. :)

Over je sig, de brushes zijn wel leuk geplaatst, maar het is vooral veel rood. Je render is een beetje weggestopt, iets te veel ingebrushed dus. Tekst is magertjes, volgens mij heb je gewoon willekeurig wat uitgegumd, en ook een Clipping Mask? Dat gummen zou ik afraden dat is wat anders. Als laatste, een border staat wat netter, toch niet veel werk, hè. ;)

Geplaatst:

Staat al op RGB.

Ok , hier komt de volledige error van (CS3) : Parser module cannot parse the file.

OF

The module cannot parse the file.

+ wat is een border ? :$

Geplaatst:
Staat al op RGB.

Ok , hier komt de volledige error van (CS3) : Parser module cannot parse the file.

OF

Border is een randje eromheen. Druk op M (dan pak je een select tool), dan op Ctrl + A(dan selecteer je alles van het plaatje), dan met de rechtermuisknop op het plaatje drukken en klik op Stroke.... In het venstertje pak je de dikte (1 of 2 pixels is het mooiste denk ik) en een kleur.

Maar hoe wil je de render dan toevoegen? Je kan het beste gewoon de render openen in Photoshop, en dan sleep je die uit zijn venstertje naar het venstertje van de sig. En hoe heb je de render van deze sig eigenlijk toegevoegd dan. :7

Geplaatst:
Staat al op RGB.

OF