Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb veel video`s gezien met mensen met de Emergency Lights mod. Deze wil ik graag hebben. Maar ik weet hier niks van. Kan iemand mij misschien helpen met het instaleren van een mod?

Ik wil GTA SA op mijn laptop met XP instaleren. De CD-ROM heb ik al.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tommie123

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk, maar ik moet je waarschuwen: mods in GTA SA leiden tot een crash van het spel. Er worden vaak klachten over gegeven, ik heb het ook gedaan met een andere mod. Dus kortom: als je mods gebruikt in GTA SA stopt die na een tijdje met laden en doet hij het dus niet! Oh ja, de mod die je zoekt staat bij downloads als het goed is, moet je even opzoeken! Ik weet nie of deze mod erbij staat anders moet je even googlen.

Bewerkt: door GTA-TOM
Geplaatst:
Leuk, maar ik moet je waarschuwen: mods in GTA SA leiden tot een crash van het spel. Er worden vaak klachten over gegeven, ik heb het ook gedaan met een andere mod. Dus kortom: als je mods gebruikt in GTA SA stopt die na een tijdje met laden en doet hij het dus niet! Oh ja, de mod die je zoekt staat bij downloads als het goed is, moet je even opzoeken! Ik weet nie of deze mod erbij staat anders moet je even googlen.

Bedankt voor je reactie! Ik zal nog even kijken of meer mensen hier een antwoord op hebben.

Geplaatst:

Heel leuk voor de waarschuwing, maar is het misschien een idee om de topicstarter wat meer te helpen, in plaats van te zeggen dat je San Andreas crasht van een mod? Als je een mod juist installeert, crasht er helemaal niks.

@Topicstarter: Zou je een link kunnen geven van de mod? Dan helpen we je met installatie.

Geplaatst:

Heel leuk voor de waarschuwing, maar is het misschien een idee om de topicstarter wat meer te helpen, in plaats van te zeggen dat je San Andreas crasht van een mod? Als je een mod juist installeert, crasht er helemaal niks.

@Topicstarter: Zou je een link kunnen geven van de mod? Dan helpen we je met installatie.

De link staat op youtube hier komt ie:

Link voor mod: : http://www.btinternet.com/~andrewmiles/CLEO/EmergencyMod.zip

Link voor politieauto: http://www.btinternet.com/~andrewmiles/CLEO/NYPD.zip

Voor verdere info kijk op youtube: GTA Sa Emergency lights en de eerste video

Alvast bedankt,

Tommie123

Geplaatst:
En heb je de mod(s) al gedownload, en gekeken in de readme hoe je het moet installeren?

Ik heb de mod nog niet gedownload nee. Zal ik dat eerst doen?

Geplaatst:

Ja, en kijk daarna in de readme of het je zelf lukt. Als het je niet lukt, copy-paste dan even de readme en post hem hier...

Geplaatst:

Er staat dat ik eerst CLEO 3 moet instaleren. Daar ben ik nu mee bezig maar ik wil hem instaleren en dan moet hij in een `folder` er staat een standaard tekst: C:\Documents and Settings\Naam\Bureaublad\"C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe" Daarna druk ik op next maar dan komt er een melding dat er geen vreemde tekens in mogen: / : * ? '' <> |

Wie kan mij helpen?

Geplaatst:
Probeer eens de handmatige installatie, die kan je ook op de site van Cleo3 vinden.

Waar staat die dan? Ik kan alleen een Winzip bestand erbij vinden

Geplaatst:
CLEO 3 Library (archive)

Deze is zonder installer en gewoon de installatiestappen in de readme volgen voor installatie van CLEO3.

Hier komt de readme text:

SCMLog is a CLEO plugin which allows to log all opcodes executed by the game.

It creates a file scmlog.log at the folder where located (GTA SA\CLEO).

It works with SA 1.0 (US), 1.1 (EUR)

--- v1.05:

* bug fix

--- v1.04:

* minor improvements

--- v1.03:

* output of the numeric parameters

--- v1.02:

* log file limited to 3000 opcodes

27.08.2007 Seemann

http://cleo.sannybuilder.com/

set word wrap to ON to read this file properly.

this program should not be distributed anywhere else than www.gtatools.com or other gtanet sites such as www.gtagarage.com. if you distribute this program on any other website your server shall crash, please read the informations about distribution on www.gtatools.com.

Delfi's ASI loader for san andreas 1.0 (260605)

copyright 2005 Jernej L.

Copyright 2005 Delfi - Jernej L.

email: jernejcoder(at) gmail DOT com or jernej@gtatools.com

installation: extract both dlls into san andreas folder overwriting vorbisfile.dll that came with the game.

this package enabled developers to develop "asi-style" plugins for san andreas like we were able to do with gta3 and vice-city's MSS sound system plugin system.

any asi files in gta-sa folder will be loaded on startup, that is immediately when program loads.

asi files are simply dll files with asi extension, you can use them to hook code in gta-sa executable etc..

this asi loader is better than d3d9.dll variant because it doesn't cause graphical glitches and doesn't interfere with directx, so you can use spedometer mod and asi plugins at the same time.

Kan ik nu de mod instaleren?

Geplaatst:

:puh:

Ik heb je niet gevraagd om de readme te plaatsen, maar om CLEO3 te installeren zodat je die mod werkend kan krijgen. Lees die readme die je net geplaatst hebt, en installeer CLEO3. Ga dan verder met de instructies van die mod die je wil installeren.

Geplaatst: (bewerkt)
:puh:

Ik heb je niet gevraagd om de readme te plaatsen, maar om CLEO3 te installeren zodat je die mod werkend kan krijgen. Lees die readme die je net geplaatst hebt, en installeer CLEO3. Ga dan verder met de instructies van die mod die je wil installeren.

Ik heb een tutorial gevonden op GTAForum. Alleen staat hier dat je versie 1 moet hebben van SA en dat je hem om kan zetten. Dat doe ik maar er staat: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Wie weet hier antwoord op? Link naar tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78595

Bewerkt: door Tommie123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...