Beagle Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Weet je zeker dat je het bestand Vorbisfile.dll mee hebt gekopieerd naar de SA root map? Reageren
Tommie123 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Weet je zeker dat je het bestand Vorbisfile.dll mee hebt gekopieerd naar de SA root map? Ik heb de video tutorial gezien en het is gelukt. Bedankt voor jullie hulp!! Reageren
Tommie123 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik heb nog wel 1 vraag: Nadat ik alles gedaan heb start gta niet meer op: Er staat: Gta sa.exe werkt niet meer. Wat moet ik doen? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 De backups plaatsen in je spel, en als dat niet werkt herinstalleren. Dan nog een keer proberen. Reageren
Tommie123 Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 De backups plaatsen in je spel, en als dat niet werkt herinstalleren. Dan nog een keer proberen. Hoe doe ik die backups in het spel? Reageren
Beagle Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Je moet wel zorgen dat je de bestanden die je vervangt voor de mod, ook ergens neer zet zodat je de originele bestanden terug kan zetten. Je moet dus hetzelfde doen als wat je met de mod installatie deed. De bestanden die je gebackupt hebt terugzetten. Reageren
siwes Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Leuk, maar ik moet je waarschuwen: mods in GTA SA leiden tot een crash van het spel. Er worden vaak klachten over gegeven, ik heb het ook gedaan met een andere mod. Dus kortom: als je mods gebruikt in GTA SA stopt die na een tijdje met laden en doet hij het dus niet! Oh ja, de mod die je zoekt staat bij downloads als het goed is, moet je even opzoeken! Ik weet nie of deze mod erbij staat anders moet je even googlen. Heel leuk voor de waarschuwing, maar is het misschien een idee om de topicstarter wat meer te helpen, in plaats van te zeggen dat je San Andreas crasht van een mod? Als je een mod juist installeert, crasht er helemaal niks. @Topicstarter: Zou je een link kunnen geven van de mod? Dan helpen we je met installatie. De link staat op youtube hier komt ie: Link voor mod: : http://www.btinternet.com/~andrewmiles/CLEO/EmergencyMod.zip Link voor politieauto: http://www.btinternet.com/~andrewmiles/CLEO/NYPD.zip Voor verdere info kijk op youtube: GTA Sa Emergency lights en de eerste video Alvast bedankt, Tommie123 heb je ook een link die de lichtbalk op de auto blauw/blauw maakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.