MrIndependent Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Bij mijn sony vegas is het onmogelijk om AVI Te importeren dan kan hij alleen het geluid weergeven maar niet de video ik kan wel gewoon MP4 importeren Kan iemand mij helpen waardoor AVi wel importeerbaar wordt en voor een Vriend MP4 want hij kan Mp4 niet importeren Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Bij mijn sony vegas is het onmogelijk om AVI Te importeren dan kan hij alleen het geluid weergeven maar niet de video ik kan wel gewoon MP4 importeren Kan iemand mij helpen waardoor AVi wel importeerbaar wordt en voor een Vriend MP4 want hij kan Mp4 niet importeren Sony vegas werkt met de codecs van WMP. Als ie de video niet kan weergeven dan is de codec daarvoor niet geïnstalleerd. Dan moet je op internet de juiste codecs downloaden en installeren Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Sony vegas werkt met de codecs van WMP.Als ie de video niet kan weergeven dan is de codec daarvoor niet geïnstalleerd. Dan moet je op internet de juiste codecs downloaden en installeren Kan je misschien een link geven naar die Codecs ? Reageren
Crypteq Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Kan je misschien een link geven naar die Codecs ?hier: KlikAls ie het niet doet kijk dan even met VLC media player om welke codec het gaat. Bewerkt: 6 juli 2009 door BC7 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Die site doet het niet Reageren
MrIndependent Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Hij doet het nog steeds niet hij zegt stream atributes can not be... Bewerkt: 7 juli 2009 door MrIndependent Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Probeer het: K Lite Codec pack. Deze bevat allerlei codecs inclusief de mp4 codec. Je kan het hier downloaden: Klik edit: 600e bericht Bewerkt: 10 juli 2009 door BC7 Reageren
Cr9Productionz Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Probeer het: K Lite Codec pack.Deze bevat allerlei codecs inclusief de mp4 codec. Je kan het hier downloaden: Klik edit: 600e bericht en als ik dat geinstalleerd heb? wat moet ik dan doen Bij mijn sony vegas is het onmogelijk om AVI Te importeren dan kan hij alleen het geluid weergeven maar niet de video ik kan wel gewoon MP4 importeren Kan iemand mij helpen waardoor AVi wel importeerbaar wordt en voor een Vriend MP4 want hij kan Mp4 niet importeren Sony vegas werkt met de codecs van WMP. Als ie de video niet kan weergeven dan is de codec daarvoor niet geïnstalleerd. Dan moet je op internet de juiste codecs downloaden en installeren Ik heb de codecs geinstalleerd blabla en hij zegt niks over de stream attributes maar ik heb wel zwart beeld ik had er al een onderwerp over gemaakt en toen bleek het dat het spoor gemute was, dus ik heb hem ge unmute maar hij geeft nog steeds alleen zwart beeld voor meer info kijk op dat onderwerp Thanks alvast >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, check je PB's...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.