RocketShooter Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik speel nu San Andreas (al een tijdje btw) en ik ben nu in Las Venturas. Vanwege het feit dat er in LS en SF bijna geen sportauto's rondreden, dacht ik dat ze in LV wel meer zouden rijden. Maar ik zie ze nog steeds niet erg veel. Mijn vraag nu: waar heb ik de beste kans om rijdende sportauto's te vinden in San Andreas? Reageren
Koelkast_in_da_House Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Ik denk in de duurste wijken van San Andreas zoals boven in Los Santos bij Vinewood enzo. Of de Strip in Las Venturas. Bewerkt: 6 juli 2009 door Daflo Reageren
hippiebus Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Bij the Strip, vooral 's avonds Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 En Richman en Mulholland daar zie je er ook, maar zeker de strip. Reageren
boas Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) In Las Venturas: op de strip en in prickle pine (bij yellow bell station). Bewerkt: 7 juli 2009 door boas Reageren
69-Dodge-01 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Hehe, je ken ook gewoon de cheat: GUSNHDE gebruiken dan zie je er genoeg Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Je zal ze niet op The Strip en de duurdere wijken (zoals hierboven zijn beschreven) tegenkomen als jij zelf in een aftands voertuig rijdt. Rij je in een Perennial dan heb je een hele kleine kans om sportauto's tegen te komen. Ik raad je aan om een "dure" auto te stelen en telkens over te stappen op duurdere modellen. Dan kom je op een gegeven moment vanzelf dure sportauto's tegen (in die dure wijken). Succes Reageren
westsiderules Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Er zijn ook vaste plaatsen voor sportwagens. Ga maar eens naar wikigta,dan naar san andreas,dan naar voertuigen en meestal hebben sportauto's wel 50% sex appeal. Dan klik je op de naam van een voertuig en dan op vindplaats. Dit is uiteraart de beste manier in de hele wereld om dit te weten te komen . GOD BLESS WIKIGTA! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Maar moet je wel weten dat niet ALLE sportauto's een vaste vindplaats hebben, bvb.Phoenix. Dus is de manier van _KoE_Mzungu de beste voor bepaalde voertuigen . Reageren
westsiderules Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 met "manier" bedoelde ik de manier die ik uitleg om op de vindplaatser van wikigta te geraken. En trouwens de phoenix heb ik nog nooit gezien. En die heeft geen 50% sex appeal. Zolang de sportwagen 50% sex appeal heeft en een vaste vindplaats heeft. Een sportwagen met minder dan 50% sexappeal,dat is amper een sportwagen! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Even ter informatie, Phoenix wordt gezien In-game als een sportwagen maar is eigenlijk een snelle Muscle Car, 50% Sex-Appeal is voor mij bijkomstig bij de Snelheid, Rijgedrag en Looks(samen met de uitstraling). Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 En trouwens de phoenix heb ik nog nooit gezien.Start de race 'San Fierro Hills' (in San Fierro), die race rij je met een Phoenix. Zet die Phoenix in één van je garages en stap uit. Laat de tijd voorbij gaan zodat je de race faalt en je hebt een Phoenix. Dit is dé makkelijkste manier om aan een Phoenix te komen. PS Dit is overigens ook een goede methode om aan een News Chopper en/of Hunter (als je de vliegschool niet op goud hebt gehaald) te komen. Reageren
westsiderules Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Bedankt voor dit mij te laten weten!!! Hier had ik nog nooit aan gedacht!!! Ik heb wel alle goude medailles in de flight school. Bewerkt: 20 juli 2009 door _KoE_Mzungu Onzinnig filmpje + off-topic tekst verwijdert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.