Soulreaver Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Beste forumers, Als ik mijn mp3 muziek in user track neerzet en in options scan en alles doe krijg ik alleen maar reclames, F5 helpt ook niet. Waaraan ligt dit? Nog een propleem Als ik sa spele komen er allemaal rare flitsen in het spel en komt er af en toe een alfabet in het scherm. 0 Reageren
Martinus-GTA Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hai, het kan zijn dat je de mp3 bestanden niet goed zijn of je hebt ze niet goed overgezet. Op de tweede vraag weet ik geen antwoord op volgens mij moet je de instellingen veranderen. Groetjes, Martin 0 Reageren
Soulreaver Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik had ze via zon youtube mp3 site gedownload =/ 0 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 MP3 bestandjes worden altijd afgespeeld. Je moet GTASA eens uitvoeren als administrator. Met Vista doe je dat door met je rechtermuisknop op het GTASA logootje te klikken en dan op "Uitvoeren als administrator" en bij XP doe je het door met je rechtermuisklop op het GTASA logootje te klikken, en dan in eigenschappen het vakje "Uitvoeren als administrator" aanvinkten. Dan SA opstarten en nog eens scannen. 0 Reageren
Soulreaver Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Werkt dat ook mte sa-mp? 0 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Geen idee, je kan het altijd proberen 0 Reageren
r.deroos Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 je moet de nummers ook eerst erin zetten. bij audio, dan user track oid. dan scan etc. 0 Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 je hebt het spel ilegaal, oevallig was er net iemand andes die als thad van dezelfde flitsen en alfabet door eht scherm. koop het spel leaal 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.