andyman Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Wat vinden jullie van het nieuwe liedje: watskuburt en van de zangers: De Jeugd van Tegenwoordig? Ik vindt het wel een leuk liedje .. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) 1. dit hoort in muziek en film forum 2.zo kunen we wel van elk lieke een topic maken en ik vind het lieke erg (......) . Bewerkt: 2 juni 2005 door bjorn13 Reageren
andyman Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 1. dit hoort in muziek en film forum2.zo kunen we wel van elk lieke een topic maken en ik vind het lieke wel gaan . Sorry dit hoort idd in dat topic please verschuifen mijn excuses:) Reageren
Spacecraft Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Sorry dit hoort idd in dat topic please verschuifen mijn excuses:) No problem.. kan gebeuren Volgens mij is dat nummer echt een hype op het moment.. ik ben er niet zo kapot van om eerlijk te zijn. Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Ik had een tijd geleden dat liedje op tv gehoord echt te grappig. Het liedje klinkt ook gelijk zo lekker vind ik, en ook niet al te serieus. Chill en een lekker liedje. B) Het is ook echt een goed liedje dat snel in de smaak valt bij de jongeren. Bewerkt: 25 mei 2005 door Levi_16 Reageren
andyman Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Hier de lyric voor de ge interreseerden: Er zitten wel scheldwoorden in, mag eigenlijk niet excuus hiervoor maar het is gewoon een liedje:) edit door The Godfather: geef dan gewoon een link naar de lyrics...stonden nogal veel scheldwoorden in Bewerkt: 26 mei 2005 door The Godfather Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Ik heb een bloedhekel aan dit liedje gekregen. En dat komt door mijn zusje. Ze zit hele tijdje dat liedje te zingen. Ik werd er echt stront chagerijnig van. Als je 1000x per dag Watskuburt hoort dan is het echt niet leuk meer. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Ik vind het niet echt een mooi liedje Waar komen die lui eigenlijk vandaan? Het lijken me wel een stel friezen :blink: no affence Bewerkt: 25 mei 2005 door Morpheus 83 Reageren
Arjen Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik vind het liedje echt lachen! :lol: Maar er zijn verschillende songteksten, de een is weer anders als de andere. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 1x horen is leuk maar naar 3x word het echt een nummer dat op je zenuwen werkt Reageren
RTS Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Het is wel leuk nummer. Rare tekst, maar wel goede beat etc. Reageren
Yohan Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Owneej... Toen ik dit zag, dacht ik neej he...! Ik vind het echt jammer dat iedereen tegenwoordig maar denkt dat als je rijmt dat je rapt... en iedereen het daarom ook maar probeert... Rap muziek word op dit moment zo misbruikt door bepaalde mensen, zoals die reclame van de grondwet waarom is dat rap?! Maare ff ontopic zoals je waarschijnlijk al denkt... Ik vind het liedje echt ***, ik versta er deels geen moer van.. Je bent een MC de.... (nog iets.. ) ik versta er niks van Watskeburt zeiden ze in 1e het woord is duz dood live with it... Zoals Raymster (weet nie of ik t goed schrijf) De flavour is zwart net als Biggie en Pac... (dacht ik.. ) Nederlanders... Kap met dat gerap... Dat D-men ging nog wel waarna ik me begon te irriteren jullie willen alleen maar rappen om bekend te worden... Hierbij wil ik wel zeggen dat niet alle Nederlandse hip-hop/rap slecht is... Reageren
Scott16 Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Aha! Nu weet ik wat Watskuburt is. Zag zoveel mensen in m'n lijst met dat in de naam. :rolleyes: Ik ken het verders niet, luister ook totaal niet naar rap. Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Leuk nummer, luister 'm altijd op mn MP3. :lol: Reageren
Timovich Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Vind het een leuk lied Maar na heel vaak luisteren vind ik 'm ook niet zo heel leuk meer... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.