MadMike Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) geef mij maar eminem of 2pac Bewerkt: 2 juni 2005 door MadMike Reageren
arnie Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik vind het een slecht liedje, want je verstaat de ballen van wat ze zegge. En ik ben al geen rap of r n b fan, geef mij maar rock Reageren
andyman Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Woow, dat is wel abnormaal hoog meteen vindt ik :o Maar ja hij wordt ook vaka uitgezonden op de box enzo.. Reageren
Yohan Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Watskeburt is zojuist binnengekomen in de top 40 en gelijk op nummer 8! http://www.radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp Jah dit komt alleen maar omdat het een commercieeel *** lied is... <_< Het is melig en gaat nergens over dus het is leuk, zo denken veel mensen... Ik vind de top40 zo en zo een grote commerciele zooi dat haat ik ook van TMF ze draaien altijd maar muziek van deze tijd, laatst zag ik voor het eerst in tijden Changes van 2pac ik schrok me dood en keek voor de zekerheid of t wel TMF was.. :blink: Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik vind hem best wel grappig, maar er zitten echt wel veel schledwoorden in dat is wel minder... Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) Ik vind hem best wel grappig, maar er zitten echt wel veel schledwoorden in dat is wel minder... Nou ben je nou zo lichtgeraakt? Ik hoor wel vaker het woord kanker of shit.. bovendien zijn dat niet altijd scheldwoorden Bewerkt: 3 juni 2005 door Tim14 Reageren
andyman Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik vind hem best wel grappig, maar er zitten echt wel veel schledwoorden in dat is wel minder... Nou ben je nou zo lichtgeraakt? Ik hoor wel vaker het woord kanker of shit.. bovendien zijn dat niet altijd scheldwoorden Jah vindt dat tim14 wel beetje gelijk heeft, laatste tijd hoor je OVERAL die woorden en omdat die opeens in ene liedje zit is het minder? In vet veel liedjes zitten zulke scheldwoorden! Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik hoor wel vaker het woord kanker of shit.. bovendien zijn dat niet altijd scheldwoorden Ik hoor liever geen kanker in liedjes. 1 keer raden waarom.. Reageren
Yohan Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik hoor wel vaker het woord kanker of shit.. bovendien zijn dat niet altijd scheldwoorden Ik hoor liever geen kanker in liedjes. 1 keer raden waarom.. Ik ook niet, ben me oma er aan verloren.. En dat is ook zo vaag als 50 begint te rappen en f*ck zegt dan word het gecensuurt en als hij kanker zegt dan gebeurt er niks... heel vaag <_< Reageren
andyman Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Jah klopt het is natuurlijk niej leuk..Ben mijn moeder er ook aan verloren....! Daar hebben jullie wel weer een punt.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Iedereen doet heel normaal tegenwoordig over het woord kanker, snap ook niet waa2om maar ik word er niet echt mee geraakt, ook al is ook mijn opa er aan overleden.. Wat ik wel raar vind is dat je ht woord kanker niet zomaar mag gebruiken maar het woord Aids wel, dat begrijp ik niet helemaal dat komt toch op hetzelfde neer? Wat ik wel raar vind is dat het woord Kill of Fuck gecesureerd word en kanker niet.. Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Ja weet ik.. ik hoor op school overal dat er kanker gezegd wordt.<"r>Maar tog waarom zouden ze in een liedje zoveel achter elkaar kenker kanker enzo zeggen dat slaat alleen nergens op. Reageren
JaSzA Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) De tekst slaat echt op poep, maar het nummer zelf is wel lache Bewerkt: 5 juni 2005 door JaSzA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.