Pete-R Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik vind het zo'n ontzettend slecht nummer. Ik heb hem zolang mogelijk proberen te ontwijken. Maar uiteindelijk heb ik hem toch gehoord. Ik vind het zo'n ontzettend slecht lied. Een en al schelden en vloeken. Geef mij maar het vertrouwde hardcore of breakdance beats . Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ik vind et een kut nummer (sorry taalgebruik) Reageren
Synchro Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik vind het echt slecht.... Watskeburt,Watskeburt Achtergrond muziek is ook slecht. Reageren
Thabit Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik vind hem vet leuk! Gewoon lachen! Reageren
Timovich Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ja hoor hij is op Nr. 1 :lol: Top 40 Ik heb 'm al veel te vaak gehoord en word er gek van en mensen gaan 'm nu pas kopen :huh: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Ik vind het eigenlijk heel dom, dat heel veel lui het woord "kanker". Ik begrijp niet waarom ze dat zeggen, waarom gebruiken ze geen andere scheldwoorden. Ik vind niet dat ze zo respect tonen tegenover mensen die die ziekte hebben En ik heb mijn mening her zien over dit liedje. Ik vind het toch grappig, ik had eerst maar een klein stukje gehoord en later pas het hele liedje. Alleen ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat of waar die lui vandaan komen . Maar goed. Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind een zever liedje Reageren
Tmzom Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Hij is wel lache... maar 4 van de 5 woorden is KAAAAANKER Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Waarom raakt iedereen zo beledigt van dat woord? Als iemand de griep zegt is er niks aan de hand. Ik vind het overdreven gedoe aan het worden, weet je wat ik ook grappig vind, dat mensen op het forum zeggen dat ze het niet gepast vinden om kanker te zeggen, maar op msn staat het zelfs in hun naam! Mijn opa is ook aan kanker overleden maar ik begin echt niet te huilen als ik dat woord hoor, ik ga daar net zo nomaal mee om dan andere scheldwoorden. Vind het nog steeds een leuk liedje trouwens, dat blijft de heledag in je hoofd hange.. Al die rare zinnen, gewoon leuk. Reageren
andyman Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Waarom raakt iedereen zo beledigt van dat woord?Als iemand de griep zegt is er niks aan de hand. Ik vind het overdreven gedoe aan het worden, weet je wat ik ook grappig vind, dat mensen op het forum zeggen dat ze het niet gepast vinden om kanker te zeggen, maar op msn staat het zelfs in hun naam! Mijn opa is ook aan kanker overleden maar ik begin echt niet te huilen als ik dat woord hoor, ik ga daar net zo nomaal mee om dan andere scheldwoorden. Vind het nog steeds een leuk liedje trouwens, dat blijft de heledag in je hoofd hange.. Al die rare zinnen, gewoon leuk. Nou, sommige mensen worden misschien beledigt omdat hun familielid erdoor is overleden ofzo, zoals mijn moeder dus daarom raken sommige mensen er beledigt door <_< . Misschien wordt jij er niet beledigt door maar andere mensen misschien wel :unsure: Bewerkt: 20 juni 2005 door andyman Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 En toch is het niet goed om een zeer ernsige ziekte als kanker als een grap te gebruiken :angry: Ontiopic: ik vind dat liedje bagger Dat zoiets in nederland op Nr. 1 kan komen te staan vind ik gewoon diep triest Reageren
Timovich Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 En als het woord er niet in stond? Vond je het lied dan wel leuk? Het gaat toch om de muziek en niet om de tekst. Juist bij dit liedje :unsure: Reageren
andyman Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 En als het woord er niet in stond? Vond je het lied dan wel leuk? Het gaat toch om de muziek en niet om de tekst. Juist bij dit liedje :unsure: tuurlijk gaat het ook wel om de tekst want als jij diezelfde muziek met een HELE gare tekst hebt dan vindt je het echt geen leuk lied hoor , Maarjah ff weer ontopic denk? Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 En als het woord er niet in stond? Vond je het lied dan wel leuk? Het gaat toch om de muziek en niet om de tekst. Juist bij dit liedje :unsure: dan vindt ik het lied nog steeds bagger Reageren
TommieguN Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik vind het niet echt een mooi liedjeWaar komen die lui eigenlijk vandaan? Het lijken me wel een stel friezen :blink: no affence Ten eerste; het is NIET affence, maar offence, en ja daar zit veel verschil tussen. Ten tweede; het zullen wel gasten van de Randstad zijn, die nemen altijd dit soort gekke nummers op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.