Gino Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik vind het wel een leuk liedje Jah ik had in de Hitkrant Gelezen dat die kale ahoy de k*nk*r toewenste Toen vroeg de intervieuwer waarom doe je dat ? Toen zij die gabber : Omdat bij onze eerste 2 nummers maar een stuk of 10 handen omhoog gaan en bij ons laatste liedje watskeburt er geen nieuwe in de lucht gaan en die 10 zijn al gezakt Sorry hoor maar ik vind hem gewoon een echte ASO !! :huh: Reageren
Loek Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik vind het echt een iritant nummer echt niet om aan te horen.. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Echt weer zo'n nummer voor die kindjes van 6... Ik vind het een dom nummer, ik luister nog liever bejaarden muziek ofzo... :unsure: Groeten, Koos Oudshoorn Reageren
Freestyle Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Nou, al dat gescheld is geen lied voor kinderen van zes hoor <_< Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Er is nu ook een Parodie op dit liedje. Waarsmebird. van: Niet van gisteren. Ik vind de tekst best wel grappig. Het is wel leuk om er eens naar te luisteren. Toen ik hem voor het eerst hoorde moest ik wel ff lachen haha. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 ik vind dit lied eigelijk helemaal niets aan zoals de meeste nederlandse liedjes de enige in nederland die goed is is brainpower voorderest zyn het allemaal van die nerds die met van die domme liedjes het proberen te maken zoals watskebeurt en die spacekees maarja sommige mensen vinden deze muziek juist leuk Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Ga weg joh Ali B is best goed Do heeft een mooie stem Brace Hier heb je er al drie Reageren
Young_Buck Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 whahaha ali B pff brace pfff Do kan nog wel Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Hmm nou dan ligt het toch wel aan jou hoor er zijn meer mensen die hun goed vinden dan slecht MAAR NU ONTOPIC Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Wel een geinig liedje. POWER Reageren
Pitbull Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 ik haat dat lied echt man!!!!!! :td: :td: :td: :td: en dat lied is irritant!! Reageren
Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) Ik vind hem ook niks sorry laat gepost Bewerkt: 13 september 2005 door Shin Chan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.