jordir Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) hallo ik ben van plan om GTA 4 te kopen voor de xbox 360 oke ik heb ongeveer 200 te besteden GTA 4 kost 40 dus... blijft er 160 over, ik heb gezien dat bij mediamarkt hij 159 kost ik wou vragen: weten jullie nog een goedkoperre :De eisen: geen combie (dus geen andere spellen er bij ), over GTA 4 hoef ik niks regel ik zelf. en ik ga niet online spelen gr. jordir P.S. bij het zoeken naar dit onderwerp vond ik niks, als je wel een topic vind zou ik die graag wilen weten thxx Bewerkt: 6 juli 2009 door jordir Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Als je 200 euro te besteden hebt is de Xbox inderdaad de beste keus. Maar, een PS3, die zijn er wel in pakketen met Gta IV erbij, zonder andere spellen. Dat kost dan 400 euro volgens mij. Dan bespaar je 40 euro. Maar of dat bij de Xbox zo is, dat weet ik niet zeker... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) De xbox360 arcade is perfect voor je budget! Het enigste wat je niet kan doen met de arcade is DLC Demo's etc.. downloaden van marketplace. Als je dat dan later wil doen, kan je altijd nog in de winkel los een HDD kopen! Als je de arcade toch nog te duur vind, kan je altijd nog kijken 2dehands of er nog een Xbox staat. Bewerkt: 6 juli 2009 door danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Je zou mijn XBOX zo over mogen kopen . Ik wil namelijk graag een Pro of Elite kopen. Ik heb nu zelf de Arcade en die vind ik nogal onder mijn niveau als Hardcore gamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.