Jump to content

Mijn auto's verdwijnen? Hoe kan dit?

Dotz

Recommended Posts

Hej Gamers!

Sinds een tijdje speel ik GTA:IV bevalt me goed.. :D

Alleen nou heb ik nogal een trieste vraag :7 , als ik een auto op mijn parkeerplaats zet, dan is 'ie de volgende keer dat ik mijn save-game laad; Verdwenen!? :muur: Hoe kan dit? En belangrijker; hoe verhelp ik het? Of bestaat er in GTA:IV autodiefstal? :cab:

Groeten Dotz!

Delen op andere websites

Het kan zijn dat je de auto niet goed in het parkeervlak hebt gezet. Als je de auto namelijk een beetje uit het parkeervlak, is hij de volgende keer al verdwenen.

EDI: DJ was me voor.

Bewerkt: door danoontje_nl
Delen op andere websites

Ja, of ze staan niet goed in het vak, of je hebt er te veel op staan, of de politie jat je auto's. De parking saved namelijk maar 2 auto's. En als je politie achter je aan hebt, in de straat van je savehouse, dan kunnen ze je auto ook wel eens meenemen als ze geen auto (meer) hebben.

Delen op andere websites

Tijdens de game kan je 4 a 5 auto op elke parkeer plek zetten maar er worden er altijd er maar 2 van bewaard dus kies welke je wel houden en de voor je stoppen de rest verkopen bij steve , en ja de politie jat ook wel eens

de auto weg of word van je plek afgereden door andere auto die door afgereden worden de politie en ambulance keren gewoon waar ze keren wille en rammen ook net zo goed je auto van je parkeerspot af

Delen op andere websites

Volgensmij moet je ook de motor uitzetten, dit kun je doen door de knop om uit te stappen langer ingedrukt te houden ;)

Helemaal niet, ik cross mn wagen gewoon in die parkeerplek en de volgende keren staat hij er gewoon weer.

Delen op andere websites

Ik heb er alleen in Broker last van. Dat m'n wagens worden gejat. Als het verkeer tegen je auto aanbeukt (en deze dus uit het vak raakt) verdwijnt ie. Alleen in Broker rijden zulke maniakken rond, dus zet je wagen gewoon bij een ander Safehouse ;).

Delen op andere websites

Ik heb er alleen in Broker last van. Dat m'n wagens worden gejat. Als het verkeer tegen je auto aanbeukt (en deze dus uit het vak raakt) verdwijnt ie. Alleen in Broker rijden zulke maniakken rond, dus zet je wagen gewoon bij een ander Safehouse .

Ik heb er alleen last van in Bohan :S

Delen op andere websites

GTA IV is geheel gebouwd op realisme. Hier kan ook zo je auto worden gejat. En als de politie snel een vervoermiddel nodig heeft ''Confiscaten'' ze je wagen. Neem gewoon mijn advies en zet een auto als een Patriot vooraan. Dit verhinderd dat ze weggebeukt kunnen worden ;).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...