Dotz Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Hej Gamers! Sinds een tijdje speel ik GTA:IV bevalt me goed.. Alleen nou heb ik nogal een trieste vraag , als ik een auto op mijn parkeerplaats zet, dan is 'ie de volgende keer dat ik mijn save-game laad; Verdwenen!? Hoe kan dit? En belangrijker; hoe verhelp ik het? Of bestaat er in GTA:IV autodiefstal? Groeten Dotz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Weet je zeker dat hij precies in het vak staat? Want als je hem er half in crosst dan verdwijnt hij meestal. Dus zet hem precies in het vak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Het kan zijn dat je de auto niet goed in het parkeervlak hebt gezet. Als je de auto namelijk een beetje uit het parkeervlak, is hij de volgende keer al verdwenen. EDI: DJ was me voor. Bewerkt: 6 juli 2009 door danoontje_nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Ja, of ze staan niet goed in het vak, of je hebt er te veel op staan, of de politie jat je auto's. De parking saved namelijk maar 2 auto's. En als je politie achter je aan hebt, in de straat van je savehouse, dan kunnen ze je auto ook wel eens meenemen als ze geen auto (meer) hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Tijdens de game kan je 4 a 5 auto op elke parkeer plek zetten maar er worden er altijd er maar 2 van bewaard dus kies welke je wel houden en de voor je stoppen de rest verkopen bij steve , en ja de politie jat ook wel eens de auto weg of word van je plek afgereden door andere auto die door afgereden worden de politie en ambulance keren gewoon waar ze keren wille en rammen ook net zo goed je auto van je parkeerspot af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Volgensmij moet je ook de motor uitzetten, dit kun je doen door de knop om uit te stappen langer ingedrukt te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Volgensmij moet je ook de motor uitzetten, dit kun je doen door de knop om uit te stappen langer ingedrukt te houden Helemaal niet, ik cross mn wagen gewoon in die parkeerplek en de volgende keren staat hij er gewoon weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Ik heb er alleen in Broker last van. Dat m'n wagens worden gejat. Als het verkeer tegen je auto aanbeukt (en deze dus uit het vak raakt) verdwijnt ie. Alleen in Broker rijden zulke maniakken rond, dus zet je wagen gewoon bij een ander Safehouse . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Ik heb er alleen in Broker last van. Dat m'n wagens worden gejat. Als het verkeer tegen je auto aanbeukt (en deze dus uit het vak raakt) verdwijnt ie. Alleen in Broker rijden zulke maniakken rond, dus zet je wagen gewoon bij een ander Safehouse . Ik heb er alleen last van in Bohan :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Verbaast me niks. Daar rijd ook maar een stel boerenpummels. Het kan er aan liggen dat ik als eerste Playboy's Patriot heb neergezet. Deze beweegt veel minder snel als hij gebeukt word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 Volgens mij moet je gwoon geluk hebben dat die niet wordt weg gebeukt of gejat Een garage zoals in de vorige GTA's werkt dan toch beter vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 GTA IV is geheel gebouwd op realisme. Hier kan ook zo je auto worden gejat. En als de politie snel een vervoermiddel nodig heeft ''Confiscaten'' ze je wagen. Neem gewoon mijn advies en zet een auto als een Patriot vooraan. Dit verhinderd dat ze weggebeukt kunnen worden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2009 snap ik, maar dat je auto elke keer word weg gebeukt lijkt mij niet echt realistisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 ik heb geen problemen met mijn parkeerplaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGreyHunter Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2009 ik heb geen problemen met mijn parkeerplaats ik ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.