Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas, Mét of Zónder Cheats?

Grand Theft Auto San Andreas Cheats  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Is GTA San Andreas leuker, mét of zónder cheats?

• Leuker mét cheats.
      18
    • Leuker zónder cheats.
      8
    • Leuk mét cheats, maar dan alleen voor rampage.
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga binnenkort Grand Theft Auto San Andreas kopen, en nou zou ik graag willen weten hoe je met San Andreas het meeste plezier kan beleven! Geef ook redenen voor je mening aub.. :engel:

Groeten Dotz!

Geplaatst: (bewerkt)

Met cheats heb ik gestemd, waarom? Omdat dat gewoon vele male leuker is. Je kan altijd even een autootje spawnen en je kan ook, voordat je uit je SaveHouse komt, even de codes aanzetten van nooit-wanted, niet dood door kogels, vuur en messen, oneindige ammo, overal coole sportauto's etc.

Ook is het leuk om cheats te combineren, bijv.: Eerst zet je de cheats aan smash and boom, wat er dan gebeurt: als je tegen een andere auto oprijdt, dat deze ontploft, dan ga je even dood, want dat is altijd als je de cheat aanzet, en daarna werkt ie, loop eerst even van het ziekenhuis af, spawn daarna een hydra (=straaljager) , ga erin en ga vliegen, zet dan 6 sterren wanted aan, en andere straaljagers zullen je gaan achtervolgen, en dan is het leuk om die bijv. uit de lucht te schieten, en als ze jou dan perongeluk raken, dan gebeurt er niks, want je weet, je hebt de code smash and boom aanstaan.

En op die manier kan je vele dingen verzinnen. Ook is MTA en SA:MP een leuke toevoeging aan het spel, en vergeet het modden niet! Maar als ik jou was zou ik cheaten, waarom niet eigenlijk, je hebt toch geen last van achievements/trophies...

Stanboy96 :cya:

EDIT: Voor welke console ga je hem kopen, of voor de pc?

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:

Het hangt eigenlijk helemaal af wat je zelf het leukste vindt. Aangezien je dat nog niet weet kan je het allebei proberen (mét of zonder cheats) of andermans meningen gebruiken. Ikzelf zou voor het eerste gaan, maar goed.

Ik zou eerst proberen zonder cheats 100% uit te spelen, omdat het anders gewoon te makkelijk is. Sommigen vinden dit ook leuk, maar ik niet. Na de 100% kun je dan allerlei flauwekul gaan uithalen met cheats en trainers :)

Geplaatst:
Het hangt eigenlijk helemaal af wat je zelf het leukste vindt. Aangezien je dat nog niet weet kan je het allebei proberen (mét of zonder cheats) of andermans meningen gebruiken. Ikzelf zou voor het eerste gaan, maar goed.

Ik zou eerst proberen zonder cheats 100% uit te spelen, omdat het anders gewoon te makkelijk is. Sommigen vinden dit ook leuk, maar ik niet. Na de 100% kun je dan allerlei flauwekul gaan uithalen met cheats en trainers :)

Daar ben ik het helemaal mee eens en kan ik zelf eigenlijk niets meer bijvullen.

Geplaatst:
Maar als ik jou was zou ik cheaten, waarom niet eigenlijk, je hebt toch geen last van achievements/trophies...

Daar wil ik nog even op terugkomen. De RIOT Cheat zorgt er namelijk voor, dat je sommige missies niet meer kan spelen. Als ik het me goed herinner, was het ook heel toepasselijk de missie Riot.

Verder met modden: Mogelijk, en leuk. Maar sommige mods vergroten of verkleinen bijvoorbeeld een voertuig, die je nodig hebt in een missie. Dit had ik een keer, had ik de Andromada vervangen door een veel grotere, kon ik de missie Stowaway niet meer spelen omdat ik niet bij de laadklep kon komen... Of een mod waardoor je voertuig ineens een stuk slomer is. Dat soort dingen moet je rekening mee houden.

Overigens, heb je een mod, en die heet de N00bMode. Hierdoor zul je ook verscheidene missies niet meer kunnen spelen.

Zelf heb ik wel gecheat in het spel, maar dan alleen de cheats die geen kwaad kunnen. Het is ook geen probleem om ze te gebruiken, behalve als je zoals ik eerder zei, de RIOT cheat gebruikt. Het spelen word er wel leuker door, maar ook minder serieus. Het is aan jouw of je cheats wil gaan gebruiken, maar als ik jouw was zou ik pas mods gaan gebruiken als je het spel uit hebt gespeeld, om bugs te voorkomen ;)

Geplaatst:

Ik gebruik cheats vaak om het spel te kunnen verkennen, als ik denk het spel te weten en mijn weg er in te kunnen vinden delete ik mijn savegame om overnieuw zonder cheats te spelen. :puh:

Geplaatst:
Ik ga binnenkort Grand Theft Auto San Andreas kopen, en nou zou ik graag willen weten hoe je met San Andreas het meeste plezier kan beleven! Geef ook redenen voor je mening aub.. :engel:

Groeten Dotz!

voor welke console ga je hem kopen?

Geplaatst:
:cab: X2... Een dubbelpost in hetzelfde topic met bijna dezelfde tekst, hoe erg kan het zijn :puh: BTW: Wat maakt het uit voor welke console hij het koopt? Op allemaal kan hij cheaten, alleen is de PC versie te modden en de rest moeilijker tot niet, maar daar vraagt hij niet naar...
Geplaatst: (bewerkt)
:cab: X2... Een dubbelpost in hetzelfde topic met bijna dezelfde tekst, hoe erg kan het zijn :puh: BTW: Wat maakt het uit voor welke console hij het koopt? Op allemaal kan hij cheaten, alleen is de PC versie te modden en de rest moeilijker tot niet, maar daar vraagt hij niet naar...

Haha, precies, en ik vraag alleen naar cheats.. maar ik speel op een Ps2.. :7 En ik was niet van plan te modden, ik weet 't nog niet hoor.. binnenkort neem ik GTA;SA over van een vriend.. Maar ik ben er nog lang niet uit of ik ga cheaten of niet.. Ik ben trouwens wel bekend met de voertuigen uit GTA;SA, en met n00bmode. Is er overigens ook iemand die uit ervaring spreekt?

Bedankt voor alle reacties trouwens! :bier:

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Zonder cheats, de missies in het spel zijn al zo gemakkelijk.

even offtopic: Ik heb GTA SA eens op PS2 gespeelt, en ik vond dat je daar enorm moeilijk mee kon mikken door de beperkte richtmogelijkheden. Als je het spel op de PC zou kunnen spelen raad ik je dit aan. :7

Geplaatst:
Zonder cheats, de missies in het spel zijn al zo gemakkelijk.

even offtopic: Ik heb GTA SA eens op PS2 gespeelt, en ik vond dat je daar enorm moeilijk mee kon mikken door de beperkte richtmogelijkheden. Als je het spel op de PC zou kunnen spelen raad ik je dit aan. :7

Het is maar net wat je gewend bent, ik kan met beiden goed overweg.. maar dat is lang niet altijd zo geweest. Ik zwoer het ene na het andere af! :roll:

Geplaatst:

Ik speel alleen maar met cheats als ik daarna niet opsla, als ik dus wat ga racen in de omgeving of als ik ergens snel moet zijn (Hydra :7 ). Vroeger cheatte ik wanneer het kon en werd er nog goed in ^_^ (Vice City rang= -9781 :N ) nadat ik dit getal had bekeken was ik dus van plan al mijn GTA's op een normale cheatloze manier uit te spelen zodat ik tegen mij zelf kon zeggen'ik heb dit gekunnen!' ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...