Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas, Mét of Zónder Cheats?


Dotz

Grand Theft Auto San Andreas Cheats  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Is GTA San Andreas leuker, mét of zónder cheats?

    • Leuker mét cheats.
      18
    • Leuker zónder cheats.
      8
    • Leuk mét cheats, maar dan alleen voor rampage.
      5


Recommended Posts

Precies! Ik denk dat 'k 't zo ga doen ^_^ .. Alleen als je bijv. 1x of 4x een cheat gebruikt, is je rang dan ook onherstelbaar gedaald? :7
Nee. Per Cheat gaat je rang met 50 omlaag. Ter vergelijking gaat je rang 1 omhoog met 1 kill, 5 omhoog met een verwoeste auto, 10 omhoog met een verwoeste boot, 15 met een verwoest vliegtuig/heli, en 1 punt per 2500$ die je hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het met cheats leuker. Want als je bijvoorbeeld lekker wil crossen met je moteren het gaat regenen :N is dat wel irritant dus dan doe ik even een cheat en klaar is kees ^_^ of als ik niet dood wil gaan gewoon cheat invullen klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het met cheats leuker want als je bijvoorbeeld lekker crossen met je moter

en het gaat regenen :N maar dat is zo opgelost even een cheat in vullen en klaar is kees ^_^ of als je dood gaat even een cheat in vullen en je bent klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Precies! Ik denk dat 'k 't zo ga doen ^_^ .. Alleen als je bijv. 1x of 4x een cheat gebruikt, is je rang dan ook onherstelbaar gedaald? :7
Nee. Per Cheat gaat je rang met 50 omlaag. Ter vergelijking gaat je rang 1 omhoog met 1 kill, 5 omhoog met een verwoeste auto, 10 omhoog met een verwoeste boot, 15 met een verwoest vliegtuig/heli, en 1 punt per 2500$ die je hebt.

Health cheat geeft je 250.000 dus krijg je daar 100 voor en daal met 50, het stijgt lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort Grand Theft Auto San Andreas kopen, en nou zou ik graag willen weten hoe je met San Andreas het meeste plezier kan beleven! Geef ook redenen voor je mening aub.. :engel:

Groeten Dotz!

ik zou met cheats doen want die wapens die je met 100%kan krijgen kan je ook met een cheat krijgen

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd leuk zonder cheats.

Waarom?

Het betekend dan dat je en alles te zien krijgt.

Je hebt geen oneindig geld waardoor je naar iedere stad kan vliegen met het vliegtuig. Je moet op je budget passen.

Je kan het verhaal beter volgen omdat er geen skips zijn. Je moet het allemaal doen en je kan geen cheats gebruiken om het snel af te ronden. Bijv. De explosie cheat.

Je krijgt ervaringen in dit spel waardoor je beter wordt. Met cheaten gebeurt dit minder.

Je kan het maximale uit het spel halen. Dat hoeft niet alleen met cheats.

Maar hier is een tip.

Voor de PC. Download een 100% savegame. Speel even zonder cheats. Kijk hoe leuk dat is. Speel dan met cheats. Kijk doe leuk dat is.

Waarom niet eerst cheaten. Je kan er gewend aan raken en niet weten hoe leuk zonder wel niet kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...