MrKooKie Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 Waarschijnlijk ben je in de war met GTA: London 1969, waar wel een PS-versie van is. Die tevens ook onvindbaar is met de orginele doos en boekjes in goede staat... Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 (bewerkt) GTA london dood?bijna niemand speel dat hij ligt op sterven maar ik heb die gedownload maar zeg ik nie omdat het zeker illegaal is Bewerkt: 21 oktober 2010 door SanAndreasStories Reageren
Dotz Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 GTA london dood?bijna niemand speel dat hij ligt op sterven maar ik heb die gedownload van gameswin.org echt leuk spel hopelijk mag ik van gtaforum wel linkjes plaatsen Zou ik niet proberen! Waarom ga je trouwens niet werken voor je games? Net als ieder ander! Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 GTA london dood?bijna niemand speel dat hij ligt op sterven maar ik heb die gedownload van gameswin.org echt leuk spel hopelijk mag ik van gtaforum wel linkjes plaatsen Zou ik niet proberen! Waarom ga je trouwens niet werken voor je games? Net als ieder ander! ik ben 12 en gta london is toch niet meer makkelijk te verkrijgen dus... Reageren
Dotz Geplaatst: 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 GTA london dood?bijna niemand speel dat hij ligt op sterven maar ik heb die gedownload van gameswin.org echt leuk spel hopelijk mag ik van gtaforum wel linkjes plaatsen Zou ik niet proberen! Waarom ga je trouwens niet werken voor je games? Net als ieder ander! ik ben 12 en gta london is toch niet meer makkelijk te verkrijgen dus... En dát is je excuus? Wat heeft je leeftijd daarmee te maken? Je kan toch van alles doen? En waarschijnlijk heb je GTA London nog niet eens gegoogled ofzo.. Doe iets meer moeite.. Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 GTA london dood?bijna niemand speel dat hij ligt op sterven maar ik heb die gedownload van gameswin.org echt leuk spel hopelijk mag ik van gtaforum wel linkjes plaatsen Zou ik niet proberen! Waarom ga je trouwens niet werken voor je games? Net als ieder ander! ik ben 12 en gta london is toch niet meer makkelijk te verkrijgen dus... En dát is je excuus? Wat heeft je leeftijd daarmee te maken? Je kan toch van alles doen? En waarschijnlijk heb je GTA London nog niet eens gegoogled ofzo.. Doe iets meer moeite.. ik was er wel op zoek naar de PS one versie van London maar ik vind het niet Reageren
Miek Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 London is nu wel echt dood. Zo dood dat het fora van London bij GTA1 wordt gevoegd. Tjah, leuk spel, maar verouderd, en geen mogelijkheid tot saven brengt je bij GTA2, een betere game. Reageren
Kennyboy97 Geplaatst: 5 mei 2011 Rapport Geplaatst: 5 mei 2011 Ik denk dat het spel niet interessant meer is omdat er veel betere games zijn uitgekomen. Ten eerste is London topdown en ouderwets en zelfs van topdown games zijn betere versies gemaakt zoals gta2, verder speelt iedereen op dit moment GTA4, San Andreas en nog een paar Vice city, bijna niemand speelt nog GTA3 heb ik het idee. Dus je kan wel zeggen dat een oud spel als deze al helemaal op sterven ligt. GTA 3. Daar valt Vice City, en San Andreas ook tussen. Dus er zijn wel mensen die dat spelen. Reageren
myron.b Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 (bewerkt) bijna niemand speelt nog GTA3 heb ik het idee. Dus je kan wel zeggen dat een oud spel als deze al helemaal op sterven ligt. ik speel gta III. vice city heb ik al uitgespeeld. III is wel oud(oftewel van jij zegt ligt op sterven heb je gelijk in) Bewerkt: 5 juni 2011 door myron.b Reageren
RomanticEvil Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 GTA: London is de enige classic die niet is vrijgegeven via Rockstar Classics. Doordat het spel ook niet eenvoudig in de winkel te vinden is, en bovendien niet met de Rockstar Classics versie van GTA1 werkt, is GTA London tegenwoordig verreweg de minst gespeelde GTA. 1 of andere kwast heeft een XP mod gemaakt van London 1969, 1961 en een Manchester standalone, deze mod gebruikt de laatste versie van de GTA engine (de 2002 rockstar freeware release geloof ik), zou zelfs op Windows7 moeten werken zoals ik het lees. Download hier: http://www.techknow.t0xic.nl/forum/index.php?topic=2997.0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.