Jump to content

Wat moet ik nu doen?


---Diablo---

Recommended Posts

Ik ben nog niet klaar met de missies van Gta Vice City, maar ik weet niet welke missie ik nu moet beginnen.

Nergens staat een icoontje en/of logo op de rader/kaart.

Ik heb net de missie G-spotlight gehad, maar welke nu?

Ik hoop dat iemand anders me z.s.m. kan verder helpen.

---Diablo---

>>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar GTA Vice City missie hulp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Houd er wel rekening mee dat je de missies van "Print Works" voltooid moet hebben!

Al de bedrijven die je kunt bedenken heb ik volgens mij wel:

- IJsbedrijf

- Taxibedrijf

- Haven

- Malibu club

- Strip club

- Gelddrukkerij

- Gebouw met de auto erin (weet niet hoe ik het moet noemen)

en volgens mij heb ik dan nog niet al de bedrijven gehad..

En wat bedoel jij met dat je de missies van 'Print Works' eerst moet hebben afgerond?

Ik weet niet waar dat is, omdat ik geen logo meer op mijn rader heb :N

Link to comment
Delen op andere websites

De missende in het lijstje is de filmset, maar die wordt eerder al genoemd. Om de volgende missie, Cap the Collector, te kunnen starten moet je wachten op het telefoontje van Ken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk op WikiGTA anders ook meteen even naar de 100% checklist, naast de missies zijn er nog genoeg andere dingen die je kunt doen en die meetellen, zoals hidden packages, unique stunts, rampages en nog veel meer.

Naar wat ik vaak gehoord heb krijg je dat telefoontje pas als je ook van dat soort dingen al een bepaald minimum hebt, maar of dat echt zo is, moet je zelf maar achter zien te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb even met het lijstje erbij gekeken welke bedrijven ik nog niet heb gekocht, maar ik heb ze allemaal, dus ook de filmset.

Wordt het dan afwachten op het telefoontje?

In ieder geval zal ik die 100% checklist even doen, misschien wordt ik daar wat wijzer uit :N

Link to comment
Delen op andere websites

Die checklist zijn de dingen die je allemaal gedaan moet hebben om op 100% uit te komen. Als je dingen niet snapt kan je verder kijken op WikiGTA wat ze precies betekenen, zo ongeveer alles wat ook maar iets te maken heeft met het behalen van de 100% staat tot in detail uitgelegd op WikiGTA, maar het telefoontje dat Sonny je bedrijven over wil nemen moet je gewoon afwachten, ik heb er nooit problemen mee gehad, telefoontje kwam vanzelf, maar het kan wel even duren. Wat soms helpt als je een telefoontje verwacht is in een auto stappen en bij het uitstappen gaat je telefoon dan soms, zo tijdens het lopen gebeurt dat iets minder, maarja, het is eigenlijk gewoon afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...