RS-modder Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hey, Ik weet niet zeker of dit hier hoort. Ik heb op mijn N96 een internet abbo dat ik overal in Nederland internet heb van Vodafone. En ik ga morgen op vakantie en ik wil graag weten als ik mijn laptop ook meeneem kan ik dan het internet van mijn mobiel zegmaar ''overgeven'' aan mijn laptop? Reageren
.Stan Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hey,Ik weet niet zeker of dit hier hoort. Ik heb op mijn N96 een internet abbo dat ik overal in Nederland internet heb van Vodafone. En ik ga morgen op vakantie en ik wil graag weten als ik mijn laptop ook meeneem kan ik dan het internet van mijn mobiel zegmaar ''overgeven'' aan mijn laptop? Volgensmij gaat dit niet, en volgensmij is het internet ook véél duurder in het buitenland (behalve dan als je in NL blijft) Maar je kan het toch gewoon eens uitproberen, thuis, dan kan je zien of het werkt Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Dit kan wel, let wel dat je provider dit niet toestaat, het is 'beperkt onbeperkt'. Als je het echter binnen de perken houd, en geen GB's aan data verslind, zullen ze het niet eens merken. Als je data verkeer ineens absurd hoog is, zou je wel is een telefoontje van vodafone kunnen verwachten. Ik weet niet of je naar het buitenland gaat, maar daar is het vele malen duurder dan in NL. Bewerkt: 6 juli 2009 door Sentasi Reageren
David22 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik weet wel dat je soms op je mobiel kan internetten via infrarood () als je dat op zowel je computer als je mobiel hebt. Misschien is er ook een mogelijkheid om dit andersom door te geven, en dan via bluetooth. Een mailtje naar je provider kan wonderen doen! Reageren
Sentasi Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Bij Fair Use wordt gekeken naar het gemiddelde verbruik van alle andere gebruikers met hetzelfde abonnement. Als je meer dan tien keer meer verbruikt dan het gemiddelde, zal Hi je twee keer via sms verzoeken je gebruik te matigen. Daarna kan Hi besluiten dat je niet langer gebruik kunt maken van dit abonnement. In dat geval betaal je een hoger tarief.Je mag het Hi Eindeloos Online abonnement alleen gebruiken om te surfen en mailen op je mobiele telefoon, niet in combinatie met een laptop. Voice-over-IP toepassingen zijn eveneens niet toegestaan in combinatie met dit abonnement. Dit is van Hi, ik weet echter zeker dat dit ook voor de andere providers geld. Als je er toch gebruik van wil maken, wat ik zelf ook wel is doe, moet je Nokia PC Suite op je laptop hebben staan, je telefoon met kabel/bluetooth verbinden, en dan One Touch Easy Acces openen. (Naam kan verschillen per PC Suite versie) Mailen naar je provider zal weinig zin hebben denk ik, verwacht niet dat ze je met dit helpen. Bewerkt: 6 juli 2009 door Sentasi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.