NummerLock Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Als iemand cheats nodig heeft, zeg het dan maar. Reageer en zeg erin dat je cheats nodig hebt. Dat zet ik hieronder alle cheats die ik ken. Groeten, NummerLock ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Bewerkt: 15 augustus 2009 door NummerLock Reageren
Zero-two Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Als iemand cheats nodig heeft, zeg het dan maar. Reageer en zeg erin dat je cheats nodig hebt. Dat zet ik hieronder alle cheats die ik ken. Groeten, NummerLock Je kan alle cheats vinden op Wikigta http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_L...City_Stories%29 Reageren
NummerLock Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Als iemand cheats nodig heeft, zeg het dan maar. Reageer en zeg erin dat je cheats nodig hebt. Dat zet ik hieronder alle cheats die ik ken. Groeten, NummerLock Je kan alle cheats vinden op Wikigta http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_L...City_Stories%29 Er zijn nog veel meer cheats hoor! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Bewerkt: 15 augustus 2009 door NummerLock Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Eigenlijk niet Dan moet je wel het cheatdevice hebben... Reageren
NummerLock Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) BERICHT VOOR ASPHALT: Ik ben dit onderwerp begonnen omdat ik tot mijn schrik zag dat wikigta niet alle cheats heeft. Als je ze allemaal wil reageer dan. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Bewerkt: 15 augustus 2009 door NummerLock Reageren
Zero-two Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 BERICHT VOOR ASPHALT:Ik ben dit onderwerp begonnen omdat ik tot mijn schrik zag dat wikigta niet alle cheats heeft. Als je ze allemaal wil reageer dan. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Oh ja welke cheats heeft WikiGTA dan niet. Noem ze maar op. Reageren
NummerLock Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) BERICHT VOOR ASPHALT:Ik ben dit onderwerp begonnen omdat ik tot mijn schrik zag dat wikigta niet alle cheats heeft. Als je ze allemaal wil reageer dan. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Oh ja welke cheats heeft WikiGTA dan niet. Noem ze maar op. Bijvoorbeeld de zelfmoord cheat : L1 Omlaag Links R1 Kruisje Rondje Omhoog Driehoek. Veel plezier!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Bewerkt: 16 augustus 2009 door NummerLock Reageren
vice Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Kan je dan geen volledig lijstje maken van alle cheats die jij kent? Ik ben er misschien in geinteresseerd, maar het is een beetje dom dat ik hier iets op noem wat ik wil terwijl ik niet eens weet of het echt bestaat. Reageren
Zero-two Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 BERICHT VOOR ASPHALT:Ik ben dit onderwerp begonnen omdat ik tot mijn schrik zag dat wikigta niet alle cheats heeft. Als je ze allemaal wil reageer dan. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Oh ja welke cheats heeft WikiGTA dan niet. Noem ze maar op. Bijvoorbeeld de zelfmoord cheat : L1 Omlaag Links R1 Kruisje Rondje Omhoog Driehoek. Veel plezier!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Dan kun je beter een hele lijstje maken van cheats die nog niet op WikiGTA staan. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Klopt, ik ben me hier van bewust. Alleen ben ik er nooit aan toe gekomen om ze allemaal te controleren. Nu het echter vakantie is, zal ik er vandaag nog achterna gaan. Reageren
NummerLock Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 (bewerkt) Klopt, ik ben me hier van bewust. Alleen ben ik er nooit aan toe gekomen om ze allemaal te controleren. Nu het echter vakantie is, zal ik er vandaag nog achterna gaan. Mooi!!! Dit zijn ze allemaal: Wapens Wapenset 1: boven, vierkant, vierkant, onder, links, vierkant, vierkant, rechts Wapenset 2: boven, cirkel, cirkel, onder, links, cirkel, cirkel, rechts Wapenset 3: boven, kruis, kruis, onder, links, kruis, kruis, rechts Geld ontvang $250.000: L, R, driehoek, L, R, cirkel, L, R Levensmiddelen en Zelfmoord Maximal body armor: L, R, cirkel, L, R, kruis, L, R Gezondheid 100%: L, R, kruis, L, R, vierkant, L, R Wanted level Verhoog wanted level, meer politiesterren: L, R, vierkant, L, R, driehoek, L, R Geen wanted level, geen politiesterren: L, L, driehoek, L, R, kruis, vierkant, cirkel Voertuig cheats Tank: L, L, links, L, L, rechts, driehoek, cirkel Vuilniswagen: driehoek, cirkel, onder, driehoek, cirkel, boven, L, L Alle auto's exploderen: L, L, links, L, L, rechts, kruis, vierkant Over water heen rijden: cirkel, kruis, onder, cirkel, kruis, boven, L, L Betere besturing: L, boven, links, R, driehoek, cirkel, onder, kruis Banden van bromfietsen vergroten: cirkel, rechts, kruis, boven, rechts, kruis, L, vierkant Agressief verkeer: vierkant, vierkant, R, kruis, kruis, L, cirkel, cirkel Alle verkeerslichten op groen: driehoek, driehoek, R, vierkant, vierkant, L, vierkant, vierkant Alle voertuigen zijn zwart: cirkel, cirkel, R, driehoek, driehoek, L, vierkant, vierkant Alle voertuigen zijn van Chromen: driehoek, L, R, onder, onder, R, R, driehoek Alle voertuigen zijn wit: kruis, kruis, R, cirkel, cirkel, L, driehoek, driehoek Weersomstandigheden Zonnig: L, L, cirkel, R, R, vierkant, driehoek, kruis Helder: boven, onder, cirkel, boven, onder, vierkant, L, R Bewolkt: boven, onder, kruis, boven, onder, driehoek, L, R Regenachtig: boven, onder, vierkant, boven, onder, cirkel, L, R Mistig: boven, onder, driehoek, boven, onder, kruis, L, R Veel plezier!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Bewerkt: 16 augustus 2009 door NummerLock Reageren
Zero-two Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Klopt, ik ben me hier van bewust. Alleen ben ik er nooit aan toe gekomen om ze allemaal te controleren. Nu het echter vakantie is, zal ik er vandaag nog achterna gaan. Mooi!!! Dit zijn ze allemaal: Wapens Wapenset 1: boven, vierkant, vierkant, onder, links, vierkant, vierkant, rechts Wapenset 2: boven, cirkel, cirkel, onder, links, cirkel, cirkel, rechts Wapenset 3: boven, kruis, kruis, onder, links, kruis, kruis, rechts Geld ontvang $250.000: L, R, driehoek, L, R, cirkel, L, R Levensmiddelen en Zelfmoord Maximal body armor: L, R, cirkel, L, R, kruis, L, R Gezondheid 100%: L, R, kruis, L, R, vierkant, L, R Wanted level Verhoog wanted level, meer politiesterren: L, R, vierkant, L, R, driehoek, L, R Geen wanted level, geen politiesterren: L, L, driehoek, L, R, kruis, vierkant, cirkel Voertuig cheats Tank: L, L, links, L, L, rechts, driehoek, cirkel Vuilniswagen: driehoek, cirkel, onder, driehoek, cirkel, boven, L, L Alle auto's exploderen: L, L, links, L, L, rechts, kruis, vierkant Over water heen rijden: cirkel, kruis, onder, cirkel, kruis, boven, L, L Betere besturing: L, boven, links, R, driehoek, cirkel, onder, kruis Banden van bromfietsen vergroten: cirkel, rechts, kruis, boven, rechts, kruis, L, vierkant Agressief verkeer: vierkant, vierkant, R, kruis, kruis, L, cirkel, cirkel Alle verkeerslichten op groen: driehoek, driehoek, R, vierkant, vierkant, L, vierkant, vierkant Alle voertuigen zijn zwart: cirkel, cirkel, R, driehoek, driehoek, L, vierkant, vierkant Alle voertuigen zijn van Chromen: driehoek, L, R, onder, onder, R, R, driehoek Alle voertuigen zijn wit: kruis, kruis, R, cirkel, cirkel, L, driehoek, driehoek Weersomstandigheden Zonnig: L, L, cirkel, R, R, vierkant, driehoek, kruis Helder: boven, onder, cirkel, boven, onder, vierkant, L, R Bewolkt: boven, onder, kruis, boven, onder, driehoek, L, R Regenachtig: boven, onder, vierkant, boven, onder, cirkel, L, R Mistig: boven, onder, driehoek, boven, onder, kruis, L, R Veel plezier!!! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Oh jeah! I'm the greatst!!! Niet meer nodig. Is al bewerkt op WikiGTA. http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_L...City_Stories%29 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb de pagina inderdaad inmiddels bewerkt, en gelijk daarna de Engelse variant erachteraan. Je mist er zelf ook nog een stel, overigens.. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik heb de pagina inderdaad inmiddels bewerkt, en gelijk daarna de Engelse variant erachteraan. Je mist er zelf ook nog een stel, overigens.. nieuwe cheats??? dat wordt cheaten!!! Reageren
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb de pagina inderdaad inmiddels bewerkt, en gelijk daarna de Engelse variant erachteraan. Je mist er zelf ook nog een stel, overigens.. nieuwe cheats??? dat wordt cheaten!!! Ik heb zelf een Cheatblaadje een paar jaar geleden ofso uitgeprint, en daar is nog maar de helft van over, helemaal versleten, maar ik ken nu de meeste cheats toch uit mijn hoofd, maar ik denk dat ik binnenkort maar eens een nieuw blaadje ga uitprinten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.