Jump to content

news chopper!


gpangel

Recommended Posts

Ik kwam eens aan een news chopper door op een gebouw (niet al te hoog) te schieten tot ik een wanted level had. Er kwamen enkele politiehelekopters en 1 news chopper. Volgens mij is dit geluk, maar probeer het maar gewoon eens, je weet nooit. Schiet eerst met een gewoon pistool of uzie enkele mensen dood op straat tot je een wanted level hebt van 3. Dan ga je op een gebouw (met een jetpack). Je wacht tot er helikopters komen, schiet niet meteen met een raketwerper of bazooka, na even wachten zou er nu een news chopper komen aangevlogen. LET OP! Deze news chopper landt niet op het gebouw, maar vliegt er rond. Probeer erop te komen met een jetpack.

Hopelijk was dit de hulp die je nodig had.

Link to comment
Delen op andere websites

nou eigenlijk wou ik laten weten hoe ik aan een news chopper ben gekomen, ik zal het uitleggen.

je hebt een beetje een grote garage nodig, als je voor die garage staat doe je de code van 6 sterren wanted level. dan komt er polite, dus ook een news chopper. die schiet je uit de lucht, als hij eenmaal op de grond is en ontploft doe je de code dat je geen politie meer achter je aan hebt. dan pak je een beetje een zware auto (tank, vrachtwagen, bulldozer) en duw je de ontplofte chopper de garage in. dan loop je weg en gaat de garage dicht, dan is de newschopper weer heel en dan heb je hem dus :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan veel, veel, veeeeeeel makkelijker.

Enigste wat je nodig hebt is: dat savehouse vlakbij area 51, en dat ene raceding bij het vliegveld van venturas.

Wat je doet: Je kiest bij die race: Whirly Bird nogwat.. Je start in San Fiero, je vliegt maar gewoon rustig van de race af naar je savehouse, je zet hem in je garage, je gaat eruit, missie failed, je komt weer terecht op het vliegveld, rij/vlieg naar je savehouse, garage open, TADAA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...