Jump to content

GTA 4 LAG

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Onlangs heb ik een nieuwe pc aangeschaft met de volgende specs :

Intel core 2 Quad Q8200

2X2GB Ram

1X ATI 4830 512 MB.

Nu kan ik op XP GTA IV prima spelen op xp, alleen op vista hapert het spel enorm, zelfs als ik de settings op low zet. Op google heb ik weinig kunnen vinden over dit probleem.

Voor de videokaart heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd, voor de processor de drivers die erbij worden geleverd, de nieuwste volgens Vista.

Tevens geeft Vista een score '5.9' van aan, ik neem aan dat je met deze score gta IV fatsoenlijk moet kunnen spelen.

Heeft iemand een oplossing, of ervaring hiermee?

Geplaatst:

Heb je alle patches geinstalleerd? Heb je Vista pas net geinstalleerd? Dan kan het namelijk zijn dat hij een ton aan Windows updates aan het installeeren is.

Geplaatst:

kijk eens naar het topic over -memrestrict die bovenin is gestickied.

P.S. 'mijn 'pc 'typt íneens 'de ápostrof 'voor élk 'woor'd 'zoals 'je 'hier 'kunt 'zien,''volgens 'mij ís 'hij éne 'beetje 'kapot,k 'dat 'hoop ík íig

Geplaatst:
Heb je alle patches geinstalleerd? Heb je Vista pas net geinstalleerd? Dan kan het namelijk zijn dat hij een ton aan Windows updates aan het installeeren is.

Ik heb nog geen patches geinstalleerd, dat kan ik idd nog wel even doen. De updates zijn allemaal geinstalleerd.

Geplaatst:
kijk eens naar het topic over -memrestrict die bovenin is gestickied.

P.S. 'mijn 'pc 'typt íneens 'de ápostrof 'voor élk 'woor'd 'zoals 'je 'hier 'kunt 'zien,''volgens 'mij ís 'hij éne 'beetje 'kapot,k 'dat 'hoop ík íig

Dat kan ik idd nog wel doen. Maar waarom heb ik in XP geen problemen & in Vista wel?

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad)?

Geplaatst:

ehm ja, en die krijgen het probleem gefixt door dat topic te volgen, en goed lezen aub wat er in het topic staat

Geplaatst:
Hoi,

Intel core 2 Quad Q8200

2X2GB Ram

1X ATI 4830 512 MB.

Nu kan ik op XP GTA IV prima spelen op xp, alleen op vista hapert het spel enorm, zelfs als ik de settings op low zet. Op google heb ik weinig kunnen vinden over dit probleem.

Voor de videokaart heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd, voor de processor de drivers die erbij worden geleverd, de nieuwste volgens Vista.

Tevens geeft Vista een score '5.9' van aan, ik neem aan dat je met deze score gta IV fatsoenlijk moet kunnen spelen.

Ik heb ongeveer precies dezelfde computer, maar op Vista x64 geen lagg ofzo, zelfs niet op medium/high settings.

Geplaatst:
ehm ja, en die krijgen het probleem gefixt door dat topic te volgen, en goed lezen aub wat er in het topic staat

Prima, dan ga ik dat doen.

Geplaatst:
Hoi,

Intel core 2 Quad Q8200

2X2GB Ram

1X ATI 4830 512 MB.

Ik heb ongeveer precies dezelfde computer, maar op Vista x64 geen lagg ofzo, zelfs niet op medium/high settings.

Daarom, deze pc zou het makkelijk moeten kunnen doen. Ik ga de reactie van Wesley proberen, kijken of dat wat oplevert.

• 1 year later...
Geplaatst:

bedankt ;) ik dacht met mn 6 cores @ 3,2GHz dat die niet laggde maar komt dus hier door

>>> Door Jacky-2007: Pas op voor onnodige bumps van topics. Deze kan nog net...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...