Trapz Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hoi, Onlangs heb ik een nieuwe pc aangeschaft met de volgende specs : Intel core 2 Quad Q8200 2X2GB Ram 1X ATI 4830 512 MB. Nu kan ik op XP GTA IV prima spelen op xp, alleen op vista hapert het spel enorm, zelfs als ik de settings op low zet. Op google heb ik weinig kunnen vinden over dit probleem. Voor de videokaart heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd, voor de processor de drivers die erbij worden geleverd, de nieuwste volgens Vista. Tevens geeft Vista een score '5.9' van aan, ik neem aan dat je met deze score gta IV fatsoenlijk moet kunnen spelen. Heeft iemand een oplossing, of ervaring hiermee? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Heb je alle patches geinstalleerd? Heb je Vista pas net geinstalleerd? Dan kan het namelijk zijn dat hij een ton aan Windows updates aan het installeeren is. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 kijk eens naar het topic over -memrestrict die bovenin is gestickied. P.S. 'mijn 'pc 'typt íneens 'de ápostrof 'voor élk 'woor'd 'zoals 'je 'hier 'kunt 'zien,''volgens 'mij ís 'hij éne 'beetje 'kapot,k 'dat 'hoop ík íig Reageren
Trapz Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Heb je alle patches geinstalleerd? Heb je Vista pas net geinstalleerd? Dan kan het namelijk zijn dat hij een ton aan Windows updates aan het installeeren is. Ik heb nog geen patches geinstalleerd, dat kan ik idd nog wel even doen. De updates zijn allemaal geinstalleerd. Reageren
Trapz Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 kijk eens naar het topic over -memrestrict die bovenin is gestickied.P.S. 'mijn 'pc 'typt íneens 'de ápostrof 'voor élk 'woor'd 'zoals 'je 'hier 'kunt 'zien,''volgens 'mij ís 'hij éne 'beetje 'kapot,k 'dat 'hoop ík íig Dat kan ik idd nog wel doen. Maar waarom heb ik in XP geen problemen & in Vista wel? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad)? Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 ehm ja, en die krijgen het probleem gefixt door dat topic te volgen, en goed lezen aub wat er in het topic staat Reageren
ikt Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hoi,Onlangs heb ik een nieuwe pc aangeschaft met de volgende specs : Intel core 2 Quad Q8200 2X2GB Ram 1X ATI 4830 512 MB. Nu kan ik op XP GTA IV prima spelen op xp, alleen op vista hapert het spel enorm, zelfs als ik de settings op low zet. Op google heb ik weinig kunnen vinden over dit probleem. Voor de videokaart heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd, voor de processor de drivers die erbij worden geleverd, de nieuwste volgens Vista. Tevens geeft Vista een score '5.9' van aan, ik neem aan dat je met deze score gta IV fatsoenlijk moet kunnen spelen. Heeft iemand een oplossing, of ervaring hiermee? Ik heb ongeveer precies dezelfde computer, maar op Vista x64 geen lagg ofzo, zelfs niet op medium/high settings. Reageren
Trapz Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 ehm ja, en die krijgen het probleem gefixt door dat topic te volgen, en goed lezen aub wat er in het topic staat Prima, dan ga ik dat doen. Reageren
Trapz Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Hoi,Onlangs heb ik een nieuwe pc aangeschaft met de volgende specs : Intel core 2 Quad Q8200 2X2GB Ram 1X ATI 4830 512 MB. Nu kan ik op XP GTA IV prima spelen op xp, alleen op vista hapert het spel enorm, zelfs als ik de settings op low zet. Op google heb ik weinig kunnen vinden over dit probleem. Voor de videokaart heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd, voor de processor de drivers die erbij worden geleverd, de nieuwste volgens Vista. Tevens geeft Vista een score '5.9' van aan, ik neem aan dat je met deze score gta IV fatsoenlijk moet kunnen spelen. Heeft iemand een oplossing, of ervaring hiermee? Ik heb ongeveer precies dezelfde computer, maar op Vista x64 geen lagg ofzo, zelfs niet op medium/high settings. Daarom, deze pc zou het makkelijk moeten kunnen doen. Ik ga de reactie van Wesley proberen, kijken of dat wat oplevert. Reageren
lompertje Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 bedankt ik dacht met mn 6 cores @ 3,2GHz dat die niet laggde maar komt dus hier door >>> Door Jacky-2007: Pas op voor onnodige bumps van topics. Deze kan nog net...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.