RobbieB Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Hey beste leden, ik heb weer wat gephotoshopt en bekom een beter gelukt resultaat dan de vorige. Ik denk en ik hoop dat de rates nu wat beter zullen zijn, RATEN DUS! Alvast bedankt! (Tips hoeven niet, want ik heb Photoshop CS4 niet, tenzijj je tips/tutorials hebt voor Photoshop Elements 6) EDIT: Ik heb een nieuwe creatie gemaakt: Hopelijk valt deze wat meer in de smaak... Bewerkt: 7 juli 2009 door RobbieB Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik vind hem niet echt goed gelukt. 45% is een wit vlak en 45% is een zwart vlak en voor de rest zit er een gezicht in. Je zou wat meer moeten doen met de zwart/witte vlakken. Nu zou ik hem een 3 geven, vanwege de vlakken. Reageren
RobbieB Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik vind hem niet echt goed gelukt. 45% is een wit vlak en 45% is een zwart vlak en voor de rest zit er een gezicht in. Je zou wat meer moeten doen met de zwart/witte vlakken. Nu zou ik hem een 3 geven, vanwege de vlakken. Ik heb een nieuwe creatie, opnieuw raten dus! Reageren
lexus123 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Zo, die staat. Was wel een beetje bot, maar het is waar. Ik zie het er niet echt in. Ja, een gezicht, maar welk gezicht? Je hebt alleen een effectje over de foto heen gegooid en verder niks toegevoegd. Niet eens tekst! @ Djmaddox: Dan kom je op 90% uit Bewerkt: 8 juli 2009 door Jay; Quote verwijderd Reageren
.NightFlower Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik vind hem zelf niet zo geweldig. Je hebt er wat dat betreft zeker alleen wat filters overheen gegooid? Ik zat al eerder mee te kijken en je eerste vond ik dan toch wel wat beter, maar dat was meer omdat het contrast zichtbaar beter was en net even wat duidelijker. Deze 2de is toch een stuk minder ten opzichte van je vorige. Kortom het is duidelijk een beginners werkje, misschien kan je wat tutorials voor Photoshop Elements 6 vinden? Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Zo, die staat. Was wel een beetje bot, maar het is waar. Ik zie het er niet echt in. Ja, een gezicht, maar welk gezicht? Je hebt alleen een effectje over de foto heen gegooid en verder niks toegevoegd. Niet eens tekst!@ Djmaddox: Dan kom je op 90% uit Wat dacht je van grijs... Ik vind hem ook niet gelukt, je moet eens wat tut's volgen... Reageren
RobbieB Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Zo, die staat. Was wel een beetje bot, maar het is waar. Ik zie het er niet echt in. Ja, een gezicht, maar welk gezicht? Je hebt alleen een effectje over de foto heen gegooid en verder niks toegevoegd. Niet eens tekst!@ Djmaddox: Dan kom je op 90% uit Wat dacht je van grijs... Ik vind hem ook niet gelukt, je moet eens wat tut's volgen... Zijn er tuts voor photoshop elements 6? Reageren
Exoit Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Dit misschien wat? Ja je weet maar nooit : D maar het kan goed uitpakken. Als dit niet is wat je zoekt moet je het gewoon ff googelen. Google is your best friend you know Ok, dom gelul dit. Veel plezier verder met het leren van PS Elements 6! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Zijn er tuts voor photoshop elements 6? Met een beetje zoek werk zijn die wel te vinden Ik heb iig een paar voor je gevonden: - simplegfx.net/Photoshop: Elements Signature Tutorial - Hier staan ook leuke tuts over foto bewerking etc. photoshopsupport.com/elements/tutorials Edit: ik zie dat CorrectHost me net voor was Bewerkt: 9 juli 2009 door .NightFlower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.