Jump to content

PS2 Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik kamp al een paar weken met een probleem. Mijn PS2 doet raar, hij doet dingen vanzelf. Als ik niks indruk rijdt hij voorruit, remt plotseling doet een drive-by enz. Hij is niet omgebouwd, het gaat trouwens om de oude editie (degene die op een koelkast lijkt). Het is een special edition met een aqua-blauwe kleur. De vraag is licht aan mijn controller(s)

of aan de PS2 zelf, want ik speel er namelijk graag op en heb geen geld voor een nieuwe. Trouwens google geeft geen goede antwoorden.

Dit is hem:

xbd9jp.jpg

Geplaatst:
Probeer het eens met je andere controller, ik neem aan dat je er twee hebt.

Daarmee doet hij ook raar, deze is namelijk al een keer hard op de grond gevallen :D .

Geplaatst:

Jup, dat is waarschijnlijk een ''Drifting PS2 Analog Stick''. Heb ik ook eens gehad met een PSP, maar dat werkt naar alle waarschijnlijkheid met hetzelfde systeem, dus neem ik aan dat jij ongeveer hetzelfde hebt.

Probeer inderdaad eerst even een andere controller, dan kunnen we namelijk zien waar het probleem ligt. ;)

Geplaatst:
Jup, dat is waarschijnlijk een ''Drifting PS2 Analog Stick''. Heb ik ook eens gehad met een PSP, maar dat werkt naar alle waarschijnlijkheid met hetzelfde systeem, dus neem ik aan dat jij ongeveer hetzelfde hebt.

Probeer inderdaad eerst even een andere controller, dan kunnen we namelijk zien waar het probleem ligt. ;)

zoals eerder gepost doet deze het ook niet goed, hij is al een keer hard gevallen en daarom deed hij het al niet goed voordat de ps2 begon raar te doen.

Geplaatst:

Probeer anders eerst even een controller van een vriend ik wed vast wel dat jij vrienden heb die een ps2 hebben :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...