game~skater Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 ik heb vandaag besloten new game te doen. heel het spel ging goed tot de missie "Ryder", als ik bij de kapper zit loopt ie ineens vast. ik kan geen ander kapsel kiezen en ctrl + alt + del werkt niet, en alt + f4 ook niet. Reageren
game~skater Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Alleen DYOM, maar ik zie niet wat daar het probleem aan kan zijn. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Het ligt aan een Total-(nogwat) mod. Had ik ook! Reageren
game~skater Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Dat is best raar dan, ik heb alleen DYOM. Meer niet, ook geen Total-(nogwat) mod. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 probeer es gta opnieuw te installeren en je user gegeven ook verwijderen,(erges in mijn documenten) Reageren
game~skater Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 dat heb ik gister geprobeerd, maar mijn computer opent die DVD niet meer :S andere spellen doet ie wel, en op deze laptop draait ie hem ook. maar niet meer op mijn eigen PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.