Jump to content

In slaap mobiel internet aan gezet :(

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor mijn overgang van 2 havo/vwo naar 3 havo heb ik van mijn moeder een mobiel abonnement bij vodafone gekregen en als ik dus al 1 cent over mijn bundel heen zou gaan werd ik afgesloten. Nou heb ik dit abonnement dus 1 dag en merkte vanochtend dus dat ik in mijn slaap het mobiel internet aan heb gezet!!!:( Hij is maar op 1 pagina gebleven en volgens mij kost dat dus minder omdat ie niets hoeft te doen. Iemand ideeën over dit ongeval? En als het alsnog heel veel kost iemand smoezen die ik kan gebruiken? Want mijn moeder gaat dit echt niet geloven dat ik het op die manier op de eerste dag heb opgemaakt. (Ik zit trouwens bij Vodafone waar ik maar niet kan registreren op MyVodafone op een rare manier)

Geplaatst:

Ik geloof dat je voor het downloaden van een webpagina betaalt, daarom dat een YouTube filmpje ook zoveel kost. Met een beetje geluk kost het alleen wat je voor een nromale pagina betaalt.

Probeer er iig achter te komen hoeveel je kwijt bent..

Geplaatst: (bewerkt)
Ik geloof dat je voor het downloaden van een webpagina betaalt, daarom dat een YouTube filmpje ook zoveel kost. Met een beetje geluk kost het alleen wat je voor een nromale pagina betaalt.

Probeer er iig achter te komen hoeveel je kwijt bent..

Ja, dat wil ik ook heel graag, maar damn Vodafone laat me niet op MyVodafone registreren.

EDIT: Ik heb me saldo via de klantenservice opgevraagd en ik heb inderdaad alleen voor het laden betaalt en tevens ook voor t aan laten staan van het internet wat me uiteindelijk toch maar 4 euro ongeveer heeft gekost dus ben niet heel veel kwijt. Thank god!

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Wat voor telefoon heb je?

De meeste telefoons (Nokia iig) hebben een mooi logboek, waarin je alles terug kan zien, tot op de laatste kb.

Geplaatst:

Hmm, je hoeft alleen maar te betalen voor de plaatjes etc op een website. Deze download hij automatisch als je op een website komt. Dat is het enige waar je voor hoeft te betalen. Jij bent op één website gebleven, dus is de website maar één keer geladen (als je niet op refresh hebt gedrukt). Als het goed is heb je dus ook maar één keer betaald. Als het een website is met niet zoveel reclame, plaatjes etc, dan is het niet zo duur hoor ;)

Geplaatst:

Het verstandigst is om gewoon toetsenblokkering aan te zetten, daarmee voorkom je dit soort dingen ;)

Geplaatst:

Ik heb ook wel eens dat ik internet aanzet perongeluk. Dan ben ik voor 2 minuutjes al 1 of 2 euro kwijt

Geplaatst: (bewerkt)

damn, ben ik blij dat ik geen internet op mn mobiel heb :puh:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Ik heb ook een keer een paar uur mobiel internet aangezet, toen ik al 30 euro over mijn abonnement heen zat ( :7 ). Betaal gelukkig alleen per mb en voor het aantal minuten.

En dan had ik nog geluk dat mijn startpagina helemaal geen plaatjes bevat alleen tekst.

Geplaatst:

Zoek gewoon de standaardinstellingen van het internet op je GSM en verander er wat aan zodat het niet meer werkt :Y

Geplaatst:

Zolang je niet van de standaard startpagina afgaat zal je niet veel gebruiken, je abbo is beveiligd dat hij na 2 minuten zal stoppen met downloaden, je zult hooguit een paar cent kwijt zijn

Lang leve internet abbo ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...