RedNeck Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) hey dit is mijn eerste pixeltuning Edit: weer aangepast Getuned: Edit: de aanpassingen: -verbredingskit -nieuwe bodykit -gaas in de vents -nieuwe spoiler -ramen getint -ander interieur -andere velgen -side vents Orgineel: (ik heb de witte getuned)(niet dat dat wat uitmaakt) Bewerkt: 13 april 2006 door The Spanierd Reageren
Daan007 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Zeer goed gedaan heel erg mooi Reageren
mrtuning Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 mooi en ziet er cool uit maar waar haal je die vandaan want ik wil er ook aan doen Reageren
Dizcid Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 mooi gedaan maar ik zie 1 foutje, de auto helemaal links daar is de voorkant helemaal tegen de grond als je bij de auto rechts kijkt kan je daar gewoon doorheen kijken. 7,5/10 Reageren
RedNeck Geplaatst: 7 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) oke thx voor de opmerking nog meer dingen die ik kan verbeteren @tomiboy die auto´s kun je vinden op www.pixeltrix.com je moet je wel eerst aanmelden Edit: hij is geupdate check de mijn eerste bericht om de aanpassingen te zien Bewerkt: 8 april 2006 door The Spanierd Reageren
RedNeck Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 sorry voor de dubbelpost maar ik zou graag nog meer ratings zien Reageren
Ferre Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik vind pixeltuning er altijd wel vet uitzien. Alleen die velgen vind ik er een beetje te pixelachtig uitzien. De spoiler en de getinte ramen vind ik ook heel mooi. 7,5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Mooi. Hier ben jij heel erg goed in. Mooie ''desings''(volgens jou tekst is het desing) Reageren
RedNeck Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 oke maare zouden jullie willen raten dus echt cijfers geven en miss ook nog verbeteringen Reageren
The Italian Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 heel erg mooi 9.0/10 je moet alleen de voorbumper verbeteren want hij zit tegen de grond aan bijna Reageren
Achille Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hmm je hebt een bodykit van een andere auto eronder gezet zie ik.. Ziet er niet zo mooi uit.. Die voorbumper heeft gelijk een licht onder het licht van de supra.. Dit was een bumper van een mazda dacht ik.. Spoiler ook niet in het midden (achteraanzicht) en bij het voor aanzicht zie je er helemaal geen :S... Bij zijaanzicht ziet de voorbumper er niet uit en de achterbumper bij achteraanzicht is ook niet mooi.. Verder had je er nog verbrederingskit op kunnen zetten of de bumper ook zelf maken.. -.-' En stickers hadden ook gekund.. Tot nu een 5/10 Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 nou dat is dus niet zo het is gewoon en bodykit die ik gevonden heb op internet en het is mijn eerste dus chill ff oke dus loop niet zo hard van stapel Reageren
Achille Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik geef alleen voorbeelden aan wat je kan verbeteren of aandacht kan besteden Ik heb die bodykit van die mustang en die andere helemaal zelf gemaakt Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 tjah zo ver ben ik nog nie maare kan je een paar links geven van een site met veel tutorials ofzo Reageren
Achille Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Alles zelf geleerd.. Moeilijk paar stipjes zetten ik maak wel tut binnekort... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.